NA-KD opent eerste winkel in Europa

Mode walhalla in Stadshart Amstelveen

NA-KD is één van de online webshop parels wereldwijd. De komst van NA-KD komt voort uit een samenwerking tussen het jongste zusje van het retail concern Rosmode namelijk: RSMD en de bekende e-tailer NA-KD. Stadshart Amstelveen bleek de ideale locatie voor de eerste fysieke winkel. Penny Jane Ros (dochter van de eigenaar van Rosmode en eigenaar van NA-KD Amstelveen) verklaart de keuze voor het Stadshart; "Begin deze zomer werd Rosmode benaderd of er interesse was om de NA-KD-lijn, die toen net in ontwikkeling was, in de winkel te verkopen. Na een sparsessie zijn we overeengekomen dat het voor beide partijen interessant kan zijn als we een fysieke winkel in het Stadshart van Amstelveen openen."

Penny Jane Ros vervolgt: "Zestig jaar geleden begon hier mijn oma Rosmode; dameswinkels in het hogere segment in Amstelveen. Later hebben mijn ouders dit overgenomen. Onze familie heeft kennis van de stad en diens consumenten en daarnaast heeft de stad Amstelveen flinke stappen gemaakt in de ontwikkeling van zijn stadscentrum. Het is een goede plek om je als retailer te vestigen, er is veel plek en ruimte voor marketing activatie en ze staan open voor innovatieve ideeën. Hier kunnen veel plaatsen een voorbeeld aan nemen!"

Stadshart Amstelveen verheugt zich op de komst, Ben Verheijen (Centrummanager Stadshart Amstelveen): "De komst van NA-KD verreikt ons winkelaanbod met name voor onze jonge doelgroep vrouwen. We zijn trots dat deze grote internationale e-tailer zijn eerste winkel bij ons wil vestigen, een heus compliment voor het Stadshart!"

Over NA-KD

NA-KD is in 2015 opgericht en behoort nu al tot de top 20 snelgroeiende bedrijven ter wereld. Nu gaat de E-tailer ook retail starten. NA-KD staat bekend voor de relatief lage prijzen, de wekelijkse nieuwe socialmedia campagnes en unieke fashion samenwerkingen. De store zal NA-KD’s eigen Retail lijn verkopen die exclusief wordt verkocht in de store en daarnaast lanceert RSMD de speciale capsule collecties in-store.

Over Stadshart Amstelveen

Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan grote namen zoals de Bijenkorf, Scotch & Soda, ZARA, We are Labels, Massimo Dutti, Nespresso, G-Star RAW, Superdry en Van Gils. Er zijn ook diverse boetiekjes, vernieuwende concepten en een vershart te vinden. In 2015 is Stadshart Amstelveen opnieuw uitgeroepen tot ‘Beste winkelcentrum van Nederland’. En in 2012 kreeg het als eerste (en vooralsnog enige) Nederlandse winkelcentrum van Unibail-Rodamco 4 sterren toegekend. Deze internationale classificatie staat voor de kwaliteit en service die een winkelcentrum biedt. Zo kunnen bezoekers van het Stadshart gratis gebruik maken van een personal shopper, onbeperkt Wi-Fi en een receptie voor wat extra gemak. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open. Stadshart Amstelveen is te volgen op www.stadshartamstelveen.nl,

www.facebook.com/StadshartAmstelveen en via www.instagram.com/stadshartamstlvn

Toon meer Toon minder
*De aangegeven aanbiedingen zijn slechts indicaties en zijn onderheven aan de voorwaarden Speciale voorwaarden