Wij bieden producten boordevol natuurlijke ingrediënten, waarvan er diverse worden ingekocht via ons Community Trade-programma. Dus als we een klant een complete gezichtsverzorging adviseren, verkopen we niet alleen een ideaal, we helpen ook gemeenschappen een beter leven op te bouwen. Met meer dan 2.000 fantastische producten die passen bij de voorkeuren van elke klant, is er veel om uit te kiezen. Jij neemt de tijd om de behoefte van de klant te achterhalen om zo de perfect aansluitende producten te kunnen adviseren.
Als onderdeel van ons betrokken team van Beauty Advisors biedt je onze klanten deskundig advies en geef je inspirerend inzicht in de producten en de filosofie van The Body Shop®. Je leert over de producten, waar ze vandaan komen en je gaat proactief met klanten in gesprek om hun een lijn te laten ervaren die naadloos past bij hun voorkeuren en hun levensstijl.
- Sterke interpersoonlijke vaardigheden om een goed contact op te bouwen met klanten - ervaring met service aan klanten is een pre.
- Sterke interpersoonlijke vaardigheden om een goed contact op te bouwen met klanten - ervaring met service aan klanten is een pre.
- Een oprechte passie voor beauty en voor de Retail branche.
- Flexibiliteit om te werken op zaterdag en zondag is een must.
- Beschikbaar voor diensten in de avond, het weekend en tijdens vakantieperiodes.
Over het merk
The Body Shop
Binnenhof 5G
1181 ZG AmstelveenWij bieden producten boordevol natuurlijke ingrediënten, waarvan er diverse worden ingekocht via ons Community Trade-programma. Dus als we een klant een complete gezichtsverzorging adviseren, verkopen we niet alleen een ideaal, we helpen ook gemeenschappen een beter leven op te bouwen. Met meer dan 2.000 fantastische producten die passen bij de voorkeuren van elke klant, is er veel om uit te kiezen. Jij neemt de tijd om de behoefte van de klant te achterhalen om zo de perfect aansluitende producten te kunnen adviseren.
Als onderdeel van ons betrokken team van Beauty Advisors biedt je onze klanten deskundig advies en geef je inspirerend inzicht in de producten en de filosofie van The Body Shop®. Je leert over de producten, waar ze vandaan komen en je gaat proactief met klanten in gesprek om hun een lijn te laten ervaren die naadloos past bij hun voorkeuren en hun levensstijl.
- Sterke interpersoonlijke vaardigheden om een goed contact op te bouwen met klanten - ervaring met service aan klanten is een pre.
- Sterke interpersoonlijke vaardigheden om een goed contact op te bouwen met klanten - ervaring met service aan klanten is een pre.
- Een oprechte passie voor beauty en voor de Retail branche.
- Flexibiliteit om te werken op zaterdag en zondag is een must.
- Beschikbaar voor diensten in de avond, het weekend en tijdens vakantieperiodes.
Over het merk
The Body Shop
Binnenhof 5G
1181 ZG AmstelveenAls Verkoopmedewerker ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden in de winkel. Je geeft door je persoonlijke benadering en je expertise een positieve bijdrage aan het succes van de winkel. Je kunt denken aan de volgende werkzaamheden:
- Verkoop van sieraden (zilver, goud en diamant) en horloges van bekende merken;
- Klanten informeren en adviseren over de collectie;
- Kassahandelingen verrichten;
- Aannemen van, adviseren over en afronden van reparaties;
Zorgen dat de winkel er aantrekkelijk en uitnodigend uit ziet.
- Je hebt 1 jaarverkoopervaring binnen het Fashion, Sport of Lifestyle segment;
- Ervaring in de juweliersbranche is een pré;
- Een afgeronde Retail diploma is een pré;
- Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
- Je bent nauwkeurig en administratief goed onderlegt.
Over het merk
Deeltijd; 12-32 uur per week
Gunstige werktijden: geen late sluitdiensten, je bent uiterlijk om 21 uur klaar met werken, dus hou je genoeg tijd over voor nog een gezellige avond met vrienden!
Bij een werkweek van 32 uur verdien je bruto tussen de €1.300 - €1.800 medewerkers tussen 18-24 jaar).
Weet je wie wij zoeken? Een Medewerker Bar/Bediening voor in ons bruisende pannenkoekencafé!
Zo eentje met veel werklust en een sociaal dier dat makkelijk contact maakt met onze gasten. Ben jij aardig en lijkt het je leuk om in de horeca te werken?
Hou jij je staande in een drukke omgeving en ben jij 12-32 uur per week beschikbaar?
Solliciteer dan bij ons: stadscafé De Pannenkoek in het Stadshart van Amstelveen.
Je vraagt je natuurlijk af wat je gaat doen in ons restaurant, daar komt ‘ie aan:
- Word jij op jouw werkdag ingedeeld achter de bar?
Dan maak jij de lekkerste koffies; als een echte barista, pers jij de sinaasappels tot verse jus d’orange, schenk je de frisdranken en verkoop je de een na de andere verrukkelijke stukken appeltaart.Je zet alle drankjes gereed op dienbladen, zodat jouw leuke collega’s van de bediening de drankjes naar de gasten brengen. Gasten willen aan de bar betalen? Dat kan natuurlijk bij jou en na een gezellig kletspraatje met de gasten gaan ze daarna met een grote glimlach de deur uit!
- Sta je in de bediening?
Dan verwelkom je de gasten, brengt ze naar hun gezellig ingedekte tafel en biedt ze jouw oprechte klantvriendelijkheid. Bestellingen opnemen, zoals drankjes en de gerechten gaat soepel met onze handhelds en betalen met onze mobiele pin gaat super snel. Onze gasten zijn gewend aan onze vriendelijkheid én snelle service. Wij willen graag dat onze gasten een fijne ervaring bij ons hebben, zodat ze natuurlijk ook weer terugkomen bij ons!
Met het team ben je - de dag dat je werkt - verantwoordelijk voor het draaien van de zaak, samen los je eventuele problemen op en blijf je positief en rustig op drukke momenten. Voor alles is een oplossing en bijna alles is mogelijk bij ons.
Schoonmaken is een belangrijke taak in de horeca, een taak die je zeker niet alleen doet, maar met het hele team! De bar, de tafels en de stoelen moeten een lekker sopje krijgen, maar ook de vloer stofzuigen en dweilen. Met een lekker muziekje aan gaan deze klussen een stuk sneller!
Wat we jou nog meer bieden:
- Geld, sowieso. Bij een werkweek van 32 uur verdien je bruto tussen de €1.300 - €1.800 (voorbeeld voor medewerkers tussen 18-24 jaar).
- Gunstige werktijden: geen late sluitdiensten, je bent uiterlijk om 21 uur klaar met werken, dus hou je genoeg tijd over voor nog een gezellige avond met vrienden!
- Afwisselende baan: of je nu achter de bar staat, in de bediening of ben je een dag food- of drankrunner, jouw dagen zijn gegarandeerd nooit saai!
- Platte organisatie: dus geen bazige types en hiërarchisch geneuzel, maar een leuk, jong team. Biertje met de baas en de rest van jouw collega’s drinken? Ook dat is grote pret.
- Interne horecatrainingen, zodat je jouw cv ook mooi kunt blijven vullen met interessante skills.
Over het merk
Denk jij dat jouw persoonlijkheid en werklust past bij ons gezellige stadscafé waar we hard
werken en plezier maken combineren? Reageer dan snel en stuur ons jouw cv met een pakkende motivatiebrief. Wie weet zitten we dan binnenkort wel samen een kop koffie te
drinken om jouw toekomst bij ons te bespreken!
Wij vragen de volgende competenties en vaardigheden van jou:
- Verkoopgericht, commerciële vaardigheden
- Doelgericht
- Gemotiveerd
- Stressbestendig
- Georganiseerd
- Samenwerken in een team
- Persoonsbeschrijving
Je bent als verkoopmedewerker het aanspreekpunt voor iedere klant. Je draagt zorg voor het handhaven van de Strego formule, dit betreft in het bijzonder voor de winkel en haar uitstraling. Je hebt affiniteit met de juweliersbranche en je kunt op een correcte, vriendelijke en verkoopgerichte manier met klanten omgaan. Je bent 20 tot 38 uur per week beschikbaar, waaronder op donderdag(avond), vrijdag, zaterdag en koopzondagen. Het werken door de week als in weekenden & koopzondagen is geen probleem voor jou. Beschikbaar zijn voor een ander filiaal in de regio is geen bezwaar.
Ervaring in de juweliersbranche
Interesse in Visual Merchandising
Kan kleine reparaties van horloges zelf uitvoeren
Leergierig
Ben jij die flexibele man of vrouw die van aanpakken houdt? Ben jij die enthousiaste collega met een positieve uitstraling, die als verkoopmedewerker ons team komt versterken? Stuur dan je CV en motivatie naar amstelveen@strego.nl
Over het merk
Al meer dan 75 jaar is Strego Juwelier een gevestigde naam die staat voor goede kwaliteit en service. Van mode merken tot luxe juwelen en horloges, bij ons is voor ieder wat wils te vinden. Door onze vele jaren ervaring, kennis, en passie voor het vak kunnen we ook een breed aanbod aan services bieden. Van het verwisselen van een horloge batterij tot het vermaken van een familie erfstuk, de mogelijkheden zijn eindeloos
Bij Strego hebben we een breed assortiment. De omzet halen we zowel uit de verkoop horloges en sieraden van bekende modemerken, als uit de verkoop van klassieke gouden en diamanten sieraden. De winkels zijn modern, licht, strak, en zeer toegankelijk
Bij Strego Juwelier staat de klant centraal. Dat houdt onder andere in dat de Sales advisors zich dienstbaar opstellen, “dienstbaar zijn is goud”. Deze gedachte bepaalt de wijze waarop er gewerkt en gedacht wordt binnen Strego. De cultuur binnen het familiebedrijf is open en informeel. Er is een grote mate van collegialiteit en flexibiliteit
Je houdt je bezig met de verkoop van verschillende Studio Pets producten. Ook beheer jij de voorraad, vul jij de schappen bij en zorg je dat de winkel up to date blijft. Je hebt een goede kijk op hoe je de winkel er goed uit laat zien. Je kan klanten goed het concept van Studio Pets uitleggen zodat de klant met een tevreden gevoel en natuurlijk met een Studio Pets product de winkel verlaat. De hele dag blijf je in de weer en ben je alert of je ergens kan helpen. De dag vliegt voorbij door de wisselende taken. Zo kunnen we samen de Brand Store tot een groot succes te maken.
•Een afwisselende en zelfstandige functie met ruimte voor eigen initiatief.
•Je maakt deel uit van een enthousiast team in een professionele werkomgeving.
•Kans om je zelf te ontwikkelen en door te groeien binnen de organisatie kan op termijn.
•Het salaris is marktconform afhankelijk van leeftijd en ervaring.
•Je hebt affiniteit met dieren en de producten van Studio Pets.
•Je hebt ruime (winkel) verkoopervaring.
•Je bent fulltime beschikbaar, tussen de 32 en 40 uur per week.
•Jij bent klantvriendelijk en klantgericht.
•Minimaal 1 dag in het weekend beschikbaar.
Ben jij na het lezen van deze vacature enthousiast geworden, solliciteer dan direct! Stuur ons een mail met cv en motivatie naar sales@bymyrna.com
Over het merk
Samen met een team van enthousiaste collega’s zorg je ervoor dat je werk eigenlijk niet als werk voelt. Jouw passie, plezier en kennis zorgen ervoor dat onze bezoekers goedgekleed én met een goed gevoel de store uitlopen – en uiteraard nog eens terugkomen! Dáár word jij blij van. Wat we nog meer van je verwachten?
- Je bent gastvrij, energiek en ambitieus en weet te overtuigen zonder te pushen.
- Jouw optimisme zorgt voor een aanstekelijke glimlach bij klanten en collega’s.
- Je hebt stijl doordat je iedere dag met fashion bezig bent, draagt de nieuwe collectie met flair en inspireert daarmee anderen.
- Bij alles wat je doet, denk je ‘Hoe maak ik van deze klant een fan?’ Je ideeën hierover deel je ‘s ochtends tijdens de kickstart.
Jij staat iedere dag klaar onze stores. Wij zorgen ervoor dat jij de beste versie van jezelf wordt! Ofwel, You work for WE, WE work for you. Dat betekent voor jou:
- Continu leren en ontwikkelen, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk. Vanuit onze WE Academy bieden we bijvoorbeeld verschillende opleidings- en trainingsmogelijkheden die jij nodig hebt om bij ons te excelleren en alles te leren over fashion.
- Je ontwikkelt je in een team met specialisten. Daar vallen onder andere coaching on the job en een uitgebreid onboarding programma onder.
- En uiteraard kun je ook rekenen op een salaris dat past bij jouw kennis, opleiding en ervaring.
- Een reiskostenvergoeding, standaard 20% shopkorting en een uitgebreid pakket aan collectieve verzekeringen.
Samen met een team van enthousiaste collega’s zorg je ervoor dat je werk eigenlijk niet als werk voelt. Jouw passie, plezier en kennis zorgen ervoor dat onze bezoekers goedgekleed én met een goed gevoel de store uitlopen – en uiteraard nog eens terugkomen! Dáár word jij blij van. Wat we nog meer van je verwachten?
- Je bent gastvrij, energiek en ambitieus en weet te overtuigen zonder te pushen.
- Jouw optimisme zorgt voor een aanstekelijke glimlach bij klanten en collega’s.
- Je hebt stijl doordat je iedere dag met fashion bezig bent, draagt de nieuwe collectie met flair en inspireert daarmee anderen.
- Bij alles wat je doet, denk je ‘Hoe maak ik van deze klant een fan?’ Je ideeën hierover deel je ‘s ochtends tijdens de kickstart.
Over het merk
Als echte fashionista of fashionisto ken je WE natuurlijk al wel. Maar wist je dat we al 100 jaar bestaan en inmiddels al 250 succesvolle stores én een state-of-the-art webshop hebben? Of dat we bij WE alles onder één dak hebben: design, productie en natuurlijk de verkoop? Nog wat WE-facts:
- We zijn een nuchter Nederlands bedrijf maar inmiddels actief in heel Europa.
- We hebben meer dan 2.000 gedreven medewerkers en groeien nog dagelijks.
- We vinden maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen erg belangrijk.
- Op maximaal 30 km van je huis vind je een WE Store, goed bereikbaar met ov en fiets.
- We believe life is better together
- Last but not least: het is ge-WE-ldig om bij ons te werken.
• Je bent vriendelijk en makkelijk benaderbaar
• Je bent sociaal en communicatief sterk
• Je bent proactief en houdt van doorpakken
• Je houdt van de dynamiek op de winkelvloer
• Je pakt kansen om verder te kunnen groeien
• Je werkt op gevoel maar wel resultaat gedreven
• Je beheerst de Nederlandse taal
• Je bent flexibel (inzetbaar, ook in de weekenden)
• Ervaring: Onder 2 jaar
Over het merk
Als Sales Stylist bij Levi Strauss & Co./Gebr. Coster krijg je de kans om te werken in een omgeving waar vernieuwing en ideeën alle kansen krijgen. Je vormt de cruciale schakel tussen onze producten en onze klanten door een uitstekende service en begeleiding aan te bieden aan de klant.
Als medewerker van LS&CO./Gebr. Coster bv. Heb je het recht op enkele geweldige voordelen, een competitief salaris en krijg je de kans om te werken voor een iconische merk.
Niet alleen mag je werken voor een populair merk in een geweldige omgeving, je krijgt ook de kans om de vaardigheden aan te leren die je zullen helpen om door te groeien bij Levis Strauss & Co./Gebr. Coster bv. Dus als denim jouw ding is en deze functie bij je past, stel je dan vandaag nog kandidaat!
Essentiele aspecten van de functie:
- Een klantenservice van het allerhoogste niveau bieden door samen te werken als team en onze merkwaarden uit te dragen;
- Een uitzonderlijke, persoonlijke klantenservice aanbieden en de klant altijd centraal stellen;
- Het store Management Team helpen om de verkoopdoelstellingen bereiken, zowel individueel als voor de winkel;
- Helpen bij leveringen en de organisatie van de voorraadruimte;
- Een merkambassadeur zijn;
Onze ideale kandidaat:
- Heeft een passie voor ons merk en wil onze waarden uitdragen;
- Is klantgericht en kan een uitstekende klantenservice aanbieden;
- Ervaring in de Retail sector is ideaal;
- Ervaring als kleermaker zou ook wenselijk zijn;
- Gaat zelfverzekerd te werk bij het verkopen van onze producten en het aanspreken en helpen van klanten;
Over het merk
Oskar Levi Strauss, een kleding fabrikant van Duits-Joodse achtergrond emigreerde in 1847 naar Amerika. Hij vestigt in 1853 in San Francisco een handelsfirma voor stoffen en kleding, die goudzoekers en pioniers in het Westen nodig hadden. In 1872 gaat hij samenwerken met kleermaker Jacob Davis uit Reno. Davis verstevigde de broeken van denim met klinknagels om zo uitscheuren te voorkomen. Deze uitvinding liet hij in 1873 registreren, samen met Strauss – zijn leverancier van denim en financier van het patent: De spijkerbroek was geboren en zou uitgroeien tot het populairste kledingstuk op aard ooit.
Het familiebedrijf Gebrs Coster opgericht in 1930 en altijd gericht op de verkoop van kleding in Nederland, is een retailer in hart en nieren. De strategie van Levi Strauss & Co. (LS&Co.) is om de verschillende landen steeds een samenwerking met een betrouwbare partner te vinden.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat LS&Co. en Gebrs Coster elkaar al ruim 35 jaar geleden hebben gevonden. De Levi’s winkel op de Lijnbaan van Rotterdam bestaat al sinds 1983 en wordt sindsdien door Gebrs Coster beheerd.
Momenteel wordt het merendeel van de Levi’s winkels in Nederland door Gebrs Coster gerund. Voor onze winkels zijn we steeds opzoek naar nieuwe collega’s in diverse functies.
Als Assistant Store Manager bij Levi Strauss & Co./Gebr. Coster bv. krijg je de kans om te werken in een omgeving waar vernieuwing en ideeën alle kansen krijgen. Je vertegenwoordigt het imago en de waarden van het merk en werkt samen met de Store Manager om de winkelactiviteiten en het team efficiënt in goede banen te leiden.
Essentiële aspecten van de functie:
- De Store Manager helpen om de KPI’s te bereiken en winstkansen te realiseren;
- Dagelijkse en wekelijkse verkoopdoelstellingen vastleggen voor het winkelteam om de prestaties van de winkel te verbeteren;
- De KPI’s en teamprestaties opvolgen door verslagen op te stellen en de Store Manager op de hoogte te houden over actieplannen;
- De kosten en winkelactiviteiten controleren, zoals voorraadbeheer, loonkosten, administratie en werkschema’s;
- Je team inspireren, motiveren en ontplooien via opleiding, coaching en productkennis;
- De leiding nemen over de winkel als de Store Manager afwezig is;
- Ervoor zorgen dat de hele winkel er perfect uitziet.
Onze ideale kandidaat:
- Heeft een passie voor ons merk en wil onze waarden uitdragen;
- Werkt heel klantgericht en heeft ervaring in het leiden en ontplooien van een team;
- Heeft ervaring in het nastreven en verbeteren van KPI’s en verkoopdoelstellingen in een retailomgeving waar het tempo hoog ligt;
- Heeft ervaring in het beheren van winkelactiviteiten, voorraden en administratieve taken;
- Kan een team motiveren en aansporen om KPI’s te overtreffen.
Over het merk
Oskar Levi Strauss, een kleding fabrikant van Duits-Joodse achtergrond emigreerde in 1847 naar Amerika. Hij vestigt in 1853 in San Francisco een handelsfirma voor stoffen en kleding, die goudzoekers en pioniers in het Westen nodig hadden. In 1872 gaat hij samenwerken met kleermaker Jacob Davis uit Reno. Davis verstevigde de broeken van denim met klinknagels om zo uitscheuren te voorkomen. Deze uitvinding liet hij in 1873 registreren, samen met Strauss – zijn leverancier van denim en financier van het patent: De spijkerbroek was geboren en zou uitgroeien tot het populairste kledingstuk op aard ooit.
Het familiebedrijf Gebrs Coster opgericht in 1930 en altijd gericht op de verkoop van kleding in Nederland, is een retailer in hart en nieren. De strategie van Levi Strauss & Co. (LS&Co.) is om de verschillende landen steeds een samenwerking met een betrouwbare partner te vinden.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat LS&Co. en Gebrs Coster elkaar al ruim 35 jaar geleden hebben gevonden. De Levi’s winkel op de Lijnbaan van Rotterdam bestaat al sinds 1983 en wordt sindsdien door Gebrs Coster beheerd.
Momenteel wordt het merendeel van de Levi’s winkels in Nederland door Gebrs Coster gerund. Voor onze winkels zijn we steeds opzoek naar nieuwe collega’s in diverse functies.
Als Store Manager bij Levi Strauss & Co./Gebr. Coster bv. krijg je de kans om te werken in een omgeving waar vernieuwing en ideeën alle kansen krijgen. Je vertegenwoordigt het imago en de waarden van het merk voor de schermen en draagt de volle verantwoordelijkheid voor het efficiënte beheer van de winkel en het team. We zijn op zoek naar een geweldige manager die de winkel naar nieuwe hoogtes zal tillen en de missie van Levi’s® op een innovatieve en creatieve manier ondersteunt.
- De winst- en verliesdoelstellingen van de winkel bereiken door winstkansen te creëren en maatregelen te nemen om zo veel mogelijk te verkopen;
- Het winkelteam motiveren, adviseren en leiden om een uitstekende klantenservice aan te bieden;
- De kosten en winkelactiviteiten controleren, zoals voorraadbeheer, loonkosten, administratie en werkschema’s;
- De KPI’s en teamprestaties opvolgen door verslagen op te stellen en de District Manager op de hoogte te houden over actieplannen;
- De commerciële gegevens analyseren en de gepaste maatregelen nemen om de KPI’s te bereiken;
- Helpen bij teamopleidingen en productkennis delen;
- Talentvolle teamleden met een passie voor denim aanwerven en opleiden.
- Heeft een passie voor ons merk en wil onze waarden uitdragen;
- Weten hoe je een team efficiënt leidt is essentieel, net als bewezen hebben dat je je team kunt ontplooien;
- Heeft ervaring als manager in het verbeteren van KPI’s en het beheersen van kosten in een retailomgeving waar het tempo hoog ligt;
- Goede kennis van HR-beleidslijnen en -processen;
- Heeft ervaring in het efficiënt beheren van winkelactiviteiten, voorraden en administratieve taken.
Over het merk
Oskar Levi Strauss, een kleding fabrikant van Duits-Joodse achtergrond emigreerde in 1847 naar Amerika. Hij vestigt in 1853 in San Francisco een handelsfirma voor stoffen en kleding, die goudzoekers en pioniers in het Westen nodig hadden. In 1872 gaat hij samenwerken met kleermaker Jacob Davis uit Reno. Davis verstevigde de broeken van denim met klinknagels om zo uitscheuren te voorkomen. Deze uitvinding liet hij in 1873 registreren, samen met Strauss – zijn leverancier van denim en financier van het patent: De spijkerbroek was geboren en zou uitgroeien tot het populairste kledingstuk op aard ooit.
Het familiebedrijf Gebrs Coster opgericht in 1930 en altijd gericht op de verkoop van kleding in Nederland, is een retailer in hart en nieren. De strategie van Levi Strauss & Co. (LS&Co.) is om de verschillende landen steeds een samenwerking met een betrouwbare partner te vinden.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat LS&Co. en Gebrs Coster elkaar al ruim 35 jaar geleden hebben gevonden. De Levi’s winkel op de Lijnbaan van Rotterdam bestaat al sinds 1983 en wordt sindsdien door Gebrs Coster beheerd.
Momenteel wordt het merendeel van de Levi’s winkels in Nederland door Gebrs Coster gerund. Voor onze winkels zijn we steeds opzoek naar nieuwe collega’s in diverse functies.
Als medewerker van LS&Co./Gebr. Coster bv heb je recht op enkele geweldige voordelen, een competitief salaris en krijg je de kans om te werken voor een iconisch merk.
Niet alleen mag je werken voor een populair merk in een geweldige omgeving, je krijgt ook de kans om de vaardigheden aan te leren die je zullen helpen om door te groeien bij Levi Strauss & Co./Gebr. Coster bv Dus als denim jouw ding is en deze functie bij je past, stel je dan vandaag nog kandidaat!
Wij zijn op zoek naar verkooptalenten die:
• Affiniteit hebben met ons merk & huisparfums
• Enthousiast, gedreven zijn en vol energie zitten
• Een professionele houding hebben en servicegericht zijn
• Zelfstandig kunnen werken in teamverband
• Vloeiend Nederlands en klein beetje basis Engels spreken
Over het merk
Werken voor de wereldspeler in huisparfums?
Een gezellig en bijzonder bedrijf om voor te mogen werken. Wat echt doet wat het zegt dat het doet: Lampe Berger reinigt en zuivert de lucht van onaangename geuren en verspreidt een heerlijk parfum.We zoeken verkooptalenten van echt alle leeftijden om ons gezellige team te versterken en veel te kunnen leren in verkoop en parfums.
- Je hebt affiniteit met food
- Je vindt het leuk om mensen te adviseren
- Je weet van aanpakken en ziet werk
- Winkelpersoneel
- Verkopen van de producten in de winkel
- Klanten adviseren
- Winkel op orde houden
- Je bent flexibel (doordeweeks, weekend, koopavond en vakanties)
- Je bent collegiaal
- Je hebt verkoopervaring
Of kom langs in de winkel en vraag naar Aukje Neeleman. Binnenhof 75, Stadshart Amstlvn.
Over het merk
In onze winkel kunt u kiezen uit meer dan 50 verschillende soorten olijfolie en azijn. We hebben u natuurlijk nog veel meer mediterrane producten te bieden én bijna alles kunt u op uw gemak komen proeven. Dat maakt onze winkel uniek. Voor een origineel cadeau, kerstpakketten en relatiegeschenken bent u bij Oil & Vinegar Amstelveen aan het juiste adres!
Affiniteit met food
Medeverantwoordelijk voor het behalen van verkooptargets
Aanspreekpunt voor personeel en klanten
Je zorgt er mede voor dat de winkel er aantrekkelijk uitziet, adviseert klanten
Medeverantwoordelijk tijdens afwezigheid van de Storemanager voor het personeel, verkoop, administratie en bestellingen
Ervaring in een winkel is een pre.
Je bent flexibel inzetbaar en kunt op wisselende dagen werken van maandag tot en met zondag.
Tevens ben je beschikbaar op de koopavonden.
Mail je CV naar amstelveen@oilvinegar.nl
Over het merk
Over het merk
Fietsenmaker gezocht!
Het Fietshuys is sinds maart 2018 de nieuwste fietsenwinkel in Amstelveen. Met een winkel oppervlak van 400m2 op een top locatie zoeken wij vakkundig personeel.
Het is de missie van Het Fietshuys om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van hun tweewieler. Dit kan zijn een fiets, elektrische fiets dan wel een bakfiets. En ooh ja, vergeet de loopfiets van de allerkleinste niet!
Ben jij iemand die graag aan fietsen sleutelt en klantbeleving voorop stelt, lees dan verder.
Je houdt van het werken met kwaliteits producten en je vindt het leuk om nieuwe dingen te leren. We verwachten daarom ook dat je oplossingsgericht bent.
Naast het sleutelen vind je contact met klanten een leuke afwisseling. Goed sleutel werk afleveren is minstens zo belangrijk als de ervaring van de klant. Zowel in de winkel als aan de telefoon sta je iedereen enthousiast te woord. Een lach is gratis!
Wij bieden je een prettige werkomgeving, een opleiding en een markt conform salaris.
• Je hebt technisch inzicht
• Je kunt zelfstandig werken
• je hebt tenminste 1 jaar ervaring
• je bent flexibel en stressbestendig
• Je bent sociaal
• Goede en nauwkeurige taalvaardigheid (Nederlands)
• Je kunt je verbaal prima redden in het Engels
• Woonachtig in of rondom Amstelveen
• Je bent enthousiast en leergierig
Stuur nu je sollicitatie voorzien van motivatie en cv naar info@fietshuys.nl.
Over het merk
Het Fietshuys is sinds maart 2018 de nieuwste fietsenwinkel in Amstelveen. Met een winkel oppervlak van 400m2 op een top locatie zoeken wij vakkundig personeel.
Heb jij passie voor denim en ben jij een echt verkooptalent? Dan zijn wij op zoek naar jou!
• Je zorgt voor een positieve G-Star beleving bij onze klanten;
• Je hebt een commerciële, enthousiaste en gedreven instelling;
• Je bent communicatief sterk, klantgericht, proactief en een echte teamplayer;
• Je bent fashion-minded, volgt trends en ontwikkelingen op de voet en inspireert onze klanten;
• Beschikbaar in het weekend.
Je streeft naar maximale verkoopresultaten en zorgt ervoor dat de winkel er representatief uitziet. Met jouw enthousiasme, klantvriendelijkheid en uitstekende verkoopvaardigheden voorzie jij onze klanten van deskundig advies en zorg je ervoor dat iedere klant tevreden de winkel verlaat.
• Je zorgt voor een positieve G-Star beleving bij onze klanten;
• Je hebt een commerciële, enthousiaste en gedreven instelling;
• Je bent communicatief sterk, klantgericht, proactief en een echte teamplayer;
• Je bent fashion-minded, volgt trends en ontwikkelingen op de voet en inspireert onze klanten;
Over het merk
Over G-Star
Sinds de oprichting in 1989 is de filosofie van G-Star altijd 'Just the Product' geweest. Deze doelbewuste benadering heeft geleid tot veel innovatieve toepassingen van denim zoals het principe van 'luxe denim voor op straat', waarbij hoogstaand vakmanschap wordt toegepast op streetwear; de positionering van ruwe, onbehandelde denim als draagbaar en begerenswaardig materiaal; en de ontwikkeling van een 3D denimsilhouet door de toepassing van architectonische en driedimensionale denim design.
De inherente schoonheid van denim wordt bevorderd door wassingen en behandelingen waarmee de unieke eigenschappen en kwaliteiten van de stof worden benadrukt. De geavanceerde mogelijkheden voor wassingen van tegenwoordig vormen een levensverhaal op zich: van ruwe, ongewassen denim en geverfd diep indigo tot extreem gebleekt. Met behandelingen worden slijtageplekken in verschillende gradaties aangebracht zodat opvallende kledingstukken met textuur en een geschiedenis worden gecreëerd.
Wat bieden wij:
Naast een competitief salaris, biedt werken bij G-Star zoveel extra’s en kansen, dat we niet weten waar we moeten beginnen … wat dacht je van de kans om deel uit te maken van een wereldwijd, duurzaam modemerk; een gulle kledingregeling; een geweldig, divers en gedreven team… en een werkomgeving die ruimte biedt voor plezier, inspiratie en innovatie!
En dan?
• We zullen jouw CV grondig doornemen en beoordelen;
• We horen graag waarom je denkt dat dit je droombaan is in jouw begeleidende motivatiebrief;
• Wanneer we denken dat je goed zal passen bij ons, bellen we je voor een korte kennismaking en plannen we het eerste interview;
• We nodigen je dan uit in onze winkel voor een gesprek;
• En bij een positieve indruk, heten wij jou vervolgens van harte welkom in het team!
Winkelmedewerker gezocht!
Onze winkels moeten er de hele dag tip-top uitzien. Zo ook de winkel van HEMA in Amstelveen.
Je zorgt ervoor dat de winkel er vol en aantrekkelijk uitziet, adviseert klanten en rekent de aankopen af. Er zijn mogelijkheden om te werken op de mode/hardwaren, food-afdeling of
In het restaurant van onze HEMA vestiging. Klantvriendelijkheid is voor jou vanzelfsprekend. Mede dankzij jou ziet de winkel er altijd uitnodigend uit.
Uiteraard bieden wij je een goed salaris en een leuke werkomgeving met gezellige collega’s en leuke uitjes met het team.
Ervaring in een winkel is natuurlijk mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk. Want je wordt uiteraard goed ingewerkt door je collega’s. Het belangrijkste is dat je graag klanten helpt, enthousiast bent en dat mede dankzij jou de winkel er altijd uitnodigend uitziet. Je bent flexibel inzetbaar voor 12-24 uur per week en kunt overdag op wisselende dagen werken van maandag tot en met zondag Tevens ben je beschikbaar op de koopavonden.
Mocht je nou geïnteresseerd zijn, haal dan bij de klantenservice direct een sollicitatie formulier op of stuur even een mail naar: fm-032@hema.nl of jamieheijden@hotmail.com. Dan wordt de sollicitatie doorgestuurd!
Over het merk
Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten leuker en makkelijker. Zonder dat ze daar veel voor hoeven te betalen. Want een goede kwaliteit en een verrassend design moet voor iedereen betaalbaar zijn. HEMA maakt gewoon bijzonder. HEMA heeft 30.000 eigen producten en diensten, 700 winkels in 7 landen en 11.000 medewerkers.
Enthousiast, gemotiveerd, representatief en natuurlijk klantgericht. Daarnaast natuurlijk liefde voor het product en het vak!
Enthousiast, gemotiveerd, representatief en natuurlijk klantgericht. Daarnaast natuurlijk liefde voor het product en het vak!
Over het merk
Onder de naam Hergo ‘De Slager met ’n Koksmuts’ zijn er vier slagerijen in Amsterdam Zuid en Amstelveen. Deze slagerijen zijn absoluut een begrip in de regio en er buiten. De Slagerijen hebben een volledig assortiment van deze tijd met vlees, vleeswaren, salades, maaltijden en heerlijk belegde broodjes. Je komt te werken in een enthousiast team van slagers en verkoopmedewerkers. Kom je ons team versterken? Stuur een mail (info@hergo.nl), bel voor een afspraak (020-630 46 66) of loop bij één van onze winkels binnen. www.hergo.nl
• Je bent vriendelijk en makkelijk benaderbaar
• Je bent sociaal en communicatief sterk
• Je bent proactief en houdt van doorpakken
• Je houdt van de dynamiek op de winkelvloer
• Je pakt kansen om verder te kunnen groeien
• Je werkt op gevoel maar wel resultaat gedreven
• Je beheerst de Nederlandse taal
• Je bent flexibel (inzetbaar, ook in de weekenden)
• Ervaring: Onder 2 jaar
Over het merk
Wat maakt jou speciaal...
- Je bent servicegericht, geduldig en flexibel;
- Je bent enthousiast, sociaal en representatief;
- Je bent communicatief sterk en sociaal vaardig;
- Je hebt affiniteit met fashion en retail (ervaring binnen de optiek is geen vereiste, je ontvangt voldoende training);
- Je bent creatief in het vinden van oplossingen;
- Je hebt goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
- Je bent organisatorisch sterk
- Zorgen dat de winkel er netjes en opgeruimd uitziet.
In deze rol zul je onder andere...
- Bezoekers van de winkel verwelkomen;
- Klanten adviseren bij het maken van hun keuze en geven van stijladvies;
- Klanten assisteren bij het plaatsen van een bestelling en retourneren van producten;
- Vragen beantwoorden van bezoekers;
- Service gerelateerde taken uitvoeren, zoals het afstellen van de monturen en kleine reparaties;
Over het merk
Al eens eerder van Ace & Tate gehoord? Wij zijn een duurzaam en innovatief merk dat stijlvolle brillen en accessoires maakt. Elke winkel heeft een uniek design, waardoor je komt te werken in een inspirerende en creatieve omgeving. We zijn enthousiast en gepassioneerd - het enige dat we nog missen dat ben jij!
Our store managers build a first class store experience and report the results back to the Ace & Tate headquarters office in Amsterdam. Good leadership skills, solid management experience and an intuitive understanding of our brand are all key to delivering excellent customer service and achieving the set targets for your store.
You’ll be
- Responsible for the day-to-day management of the store, supported by an Assistant Store Manager, Opticians/Optometrist(s) and a team of Retail Assistants;
- Build and lead your team, supporting the Head Office in Amsterdam in finding and training expert store staff with the right Ace & Tate mindset;
- Through regular contact with the Ace & Tate teams in Amsterdam, you’ll ensure a seamless integration between our online and offline activities, keeping everyone up to date with what’s going on at store level;
- Oversee in-store events, acting as the face of the brand and ensuring that even social occasions for our customers are executed professionally;
- Oversee product selection in store and keep track of inventory.
What makes you special...
- You have experience in retail management, ideally for a fashion brand;
- You have excellent social and communication skills;
- You think strategically, with an eye on top line sales and mindful of the bigger picture for our brand and business;
- You are strong people manager, able to lead and motivate the team;
- You don't shy away from responsibility, on the contrary - it drives you to take the initiative and come up with new ideas to improve the store performance;
- You have attention to detail; the presentation of your shop is flawless and always on-brand;
- You have an entrepreneurial spirit and understand that this is not a 9 to 5 job - it requires genuine commitment, enthusiasm, and a can-do attitude;
- You’re fluent in Dutch and strong in English;
- You don’t need to wear glasses yourself or have experience working in optics. An interest in eyewear, and a passion for fashion and accessories is a plus.
Over het merk
Al eens eerder van Ace & Tate gehoord? Wij zijn een duurzaam en innovatief merk dat stijlvolle brillen en accessoires maakt. Elke winkel heeft een uniek design, waardoor je komt te werken in een inspirerende en creatieve omgeving. We zijn enthousiast en gepassioneerd - het enige dat we nog missen dat ben jij!
Wat ga jij doen?
Jij bent het visitekaartje voor De Pindakaaswinkel in jouw stad. Je pakt een stukje eigen ondernemerschap door onder andere zelf op zoek te gaan naar nieuwe samenwerkingspartners. Jij mag onze klanten alles vertellen wat jij weet over onze heerlijke pindakaas. Omringt door pindakaas ga je samen met hen op zoek naar het ideale pindakaaspakket dat bij ze past.
Wat bieden wij jou?
Allereerst de allerlekkerste baan van Nederland! Deze functie biedt veel uitdaging en je komt te werken in een jonge organisatie. Een functie waarin je lekker kunt ondernemen! Je krijgt de vrijheid en ruimte om je management skills in te zetten om samen met je team de mooiste winkel neer te zetten in de winkelstraat.
Je kunt bij ons fulltime aan de slag, waarvan er ook af en toe 1 in het weekend zal zijn.
Wat zoeken wij in jou?
Wij zijn op zoek naar een ondernemende manager die zelfstandig, zorgvuldig en enthousiast is. Heb jij veel ervaring in leidinggeven, een aantal jaar in de retail gewerkt en word je blij van de Pindakaaswinkel? Solliciteer dan nu voor deze functie.
Over het merk
Over het merk
Dille & Kamille is een groeiend bedrijf dat al sinds 1974 bestaat. Inmiddels zijn er meer dan 35 winkels in Nederland, België en Duitsland. Het concept van de allereerste winkel, het geloof in natuurlijke eenvoud en de bijzondere mix van artikelen voor huis, tuin en keuken, staan nog steeds als een huis. Dille & Kamille heeft alle modegrillen, economische crises en veranderende denkbeelden overleefd en bloeit als nooit tevoren.
We hebben een informele werkomgeving in een leuk team met een goede werksfeer waarbij ruimte is om jezelf te ontwikkelen en we elkaars talent (groot en klein) waarderen
Als Verkoopadviseur zorg je voor een optimale bediening van de klanten en dat de winkel elke dag weer schoon en opgeruimd er uitziet, zodat de klant graag in jouw winkel komt. Verder behoren de volgende werkzaamheden tot je taken:
- Kassawerkzaamheden;
- Productinformatie verstrekken;
- Actief reageren op koopsignalen van de klant;
- Prijzen van de artikelen;
- De planten goed verzorgen;
- En natuurlijk het aanvullen van de schappen.
Over het merk
Dille & Kamille is een groeiend bedrijf dat al sinds 1974 bestaat. Inmiddels zijn er meer dan 35 winkels in Nederland, België en Duitsland. Het concept van de allereerste winkel, het geloof in natuurlijke eenvoud en de bijzondere mix van artikelen voor huis, tuin en keuken, staan nog steeds als een huis. Dille & Kamille heeft alle modegrillen, economische crises en veranderende denkbeelden overleefd en bloeit als nooit tevoren.
We hebben een informele werkomgeving in een leuk team met een goede werksfeer waarbij ruimte is om jezelf te ontwikkelen en we elkaars talent (groot en klein) waarderen.Onze ideale kandidaat heeft een positieve houding, sterke communicatieve vaardigheden en is bereid om er als ambassadeur van ons merk alles aan te doen om de verwachtingen van klanten te overtreffen.
In deze rol zal je:
- Klanten voorzien van de allerbeste oogzorg en het uitvoeren van oogmetingen van hoge kwaliteit;
- Afwijkingen in het oog signaleren;
- Brilmonturen afstellen voor een perfecte pasvorm en ondersteunen bij kleine reparaties;
- Het team helpen opleiden door het aanspreekpunt te zijn met betrekking tot optische kennis en ervaring.
- Bijdragen aan klantenbinding door kwaliteitszorg en -service te leveren;
- Met jouw kennis en service een directe bijdrage leveren aan het behalen van de winkel targets.
Wat maakt jou speciaal:
- Je hebt ervaring met het uitvoeren van oogmetingen met behulp van verschillende methoden;
- Je bent bekend bent met uitgebreide binoculaire refractie;
- Je beschikt over uitgebreide kennis van lenzen en andere optische producten;
- Je hebt ervaring in het afstellen van monturen voor de perfecte pasvorm;
- Je kunt verkooppersoneel trainen en opleiden in hun kennis van optiek;
- Je bent in het bezit van een diploma opticien of optometrist;
- Je bent klantvriendelijk, servicegericht en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden;
- Je hebt goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
Over het merk
Al eens eerder van Ace & Tate gehoord? Wij zijn een duurzaam en innovatief merk dat stijlvolle brillen en accessoires maakt. Elke winkel heeft een uniek design, waardoor je komt te werken in een inspirerende en creatieve omgeving. We zijn enthousiast en gepassioneerd - het enige dat we nog missen dat ben jij!