Contracttype :
Deeltijd
Uren :
16 uur
Datum :
Zo snel mogelijk
Locatie :
The Body Shop Amstelveen
Profiel

Wij bieden producten boordevol natuurlijke ingrediënten, waarvan er diverse worden ingekocht via ons Community Trade-programma. Dus als we een klant een complete gezichtsverzorging adviseren, verkopen we niet alleen een ideaal, we helpen ook gemeenschappen een beter leven op te bouwen. Met meer dan 2.000 fantastische producten die  passen bij de voorkeuren van elke klant, is er veel om uit te kiezen. Jij neemt de tijd om de behoefte van de klant te achterhalen  om zo de perfect aansluitende producten te kunnen adviseren.

Als onderdeel van ons betrokken team van Beauty Advisors biedt je onze klanten deskundig advies en geef je inspirerend inzicht in de producten en de filosofie van The Body Shop®. Je leert over de producten, waar ze vandaan komen en je gaat proactief met klanten in gesprek om hun een lijn te laten ervaren die naadloos past bij hun voorkeuren en hun levensstijl.

Verantwoordelijkheden

Samen met jouw team ondersteun jij bij het stimuleren van de omzet en de winst van de winkel door altijd uitstekende service te geven aan de klanten. Je draagt de filosofie en de visie van het merk uit, en volgt alle bedrijfsprocedures op.

Benodigde vaardigheden
  • Sterke interpersoonlijke vaardigheden om een goed contact op te bouwen met klanten - ervaring met service aan klanten is een pre.
  • Sterke interpersoonlijke vaardigheden om een goed contact op te bouwen met klanten - ervaring met service aan klanten is een pre.
  • Een oprechte passie voor beauty en voor de Retail branche.
  • Flexibiliteit om te werken op zaterdag en zondag is een must.
  • Beschikbaar voor diensten in de avond, het weekend en tijdens vakantieperiodes.
Contactinformatie

Mail je CV naar RecruitmentBenelux @thebodyshop.com

Over het merk

The Body Shop

Binnenhof 5G

1181 ZG Amstelveen

Contracttype :
Fulltime
Uren :
30 uur
Datum :
Zo snel mogelijk
Locatie :
The Body Shop Amstelveen
Profiel

Wij bieden producten boordevol natuurlijke ingrediënten, waarvan er diverse worden ingekocht via ons Community Trade-programma. Dus als we een klant een complete gezichtsverzorging adviseren, verkopen we niet alleen een ideaal, we helpen ook gemeenschappen een beter leven op te bouwen. Met meer dan 2.000 fantastische producten die  passen bij de voorkeuren van elke klant, is er veel om uit te kiezen. Jij neemt de tijd om de behoefte van de klant te achterhalen  om zo de perfect aansluitende producten te kunnen adviseren.

Als onderdeel van ons betrokken team van Beauty Advisors biedt je onze klanten deskundig advies en geef je inspirerend inzicht in de producten en de filosofie van The Body Shop®. Je leert over de producten, waar ze vandaan komen en je gaat proactief met klanten in gesprek om hun een lijn te laten ervaren die naadloos past bij hun voorkeuren en hun levensstijl.

Verantwoordelijkheden

Samen met jouw team ondersteun jij bij het stimuleren van de omzet en de winst van de winkel door altijd uitstekende service te geven aan de klanten. Je draagt de filosofie en de visie van het merk uit, en volgt alle bedrijfsprocedures op.

Benodigde vaardigheden
  • Sterke interpersoonlijke vaardigheden om een goed contact op te bouwen met klanten - ervaring met service aan klanten is een pre.
  • Sterke interpersoonlijke vaardigheden om een goed contact op te bouwen met klanten - ervaring met service aan klanten is een pre.
  • Een oprechte passie voor beauty en voor de Retail branche.
  • Flexibiliteit om te werken op zaterdag en zondag is een must.
  • Beschikbaar voor diensten in de avond, het weekend en tijdens vakantieperiodes.
Contactinformatie

Mail je CV naar RecruitmentBenelux @thebodyshop.com

Over het merk

The Body Shop

Binnenhof 5G

1181 ZG Amstelveen

Contracttype :
Deeltijd / Voltijd
Uren :
0 – 38 uur
Salaris :
Conform CAO Inretail Non Food
Datum :
Per direct
Locatie :
Binnenhof - Stadshart Amstelveen 
Profiel

Als verkoopmedewerker binnen Siebel heb je als doel om een sieraad te verkopen dat het beste past bij de gelegenheid van de klant. Door jou persoonlijke touch zorg je ervoor dat de klant met een goed gevoel de winkel verlaat en ook graag nog eens terug komt.

Verantwoordelijkheden

Als Verkoopmedewerker ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden in de winkel. Je geeft door je persoonlijke benadering en je expertise een positieve bijdrage aan het succes van de winkel. Je kunt denken aan de volgende werkzaamheden:



  • Verkoop van sieraden (zilver, goud en diamant) en horloges van bekende merken;

  • Klanten informeren en adviseren over de collectie;

  • Kassahandelingen verrichten;

  • Aannemen van, adviseren over en afronden van reparaties;


Zorgen dat de winkel er aantrekkelijk en uitnodigend uit ziet.

Benodigde vaardigheden
  • Je hebt 1 jaarverkoopervaring binnen het Fashion, Sport of Lifestyle segment;
  • Ervaring in de juweliersbranche is een pré;
  • Een afgeronde Retail diploma is een pré;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent nauwkeurig en administratief goed onderlegt.
Contactinformatie

Mail jouw CV en motivatie naar sollicitatie@siebeljuweliers.nl

Over het merk

Siebel Juweliers is dé juwelier van Nederland met maar liefst 44 winkels en een webshop. Met onze kernwaarde ‘Personal Touch for Personal Moments’, geven we dagelijks uiting aan de persoonlijke en memorabele momenten van het leven. Hiermee inspireren wij onze klanten om zichzelf of een dierbare, een mooi sieraad of horloge cadeau te geven. Enthousiaste collega’s, mooie producten en een omgeving waar elke dag wel iets te vieren valt; werken bij Siebel Juweliers is een feest op zich!

Contracttype :

Deeltijd; 12-32 uur per week

 

Uren :
Bespreekbaar. 

Gunstige werktijden: geen late sluitdiensten, je bent uiterlijk om 21 uur klaar met werken, dus hou je genoeg tijd over voor nog een gezellige avond met vrienden!

Salaris :
Bespreekbaar 

Bij een werkweek van 32 uur verdien je bruto tussen de €1.300 - €1.800  medewerkers tussen 18-24 jaar).

Datum :
In overleg
Locatie :
Buitenplein - Amstelveen
Profiel

Weet je wie wij zoeken? Een Medewerker Bar/Bediening voor in ons bruisende pannenkoekencafé!

Zo eentje met veel werklust en een sociaal dier dat makkelijk contact maakt met onze gasten. Ben jij aardig en lijkt het je leuk om in de horeca te werken?

Hou jij je staande in een drukke omgeving en ben jij 12-32 uur per week beschikbaar?

Solliciteer dan bij ons: stadscafé De Pannenkoek in het Stadshart van Amstelveen.

Verantwoordelijkheden

Je vraagt je natuurlijk af wat je gaat doen in ons restaurant, daar komt ‘ie aan:


- Word jij op jouw werkdag ingedeeld achter de bar?


Dan maak jij de lekkerste koffies; als een echte barista, pers jij de sinaasappels tot verse jus d’orange, schenk je de frisdranken en verkoop je de een na de andere verrukkelijke stukken appeltaart.Je zet alle drankjes gereed op dienbladen, zodat jouw leuke collega’s van de bediening de drankjes naar de gasten brengen. Gasten willen aan de bar betalen? Dat kan natuurlijk bij jou en na een gezellig kletspraatje met de gasten gaan ze daarna met een grote glimlach de deur uit!


- Sta je in de bediening?


Dan verwelkom je de gasten, brengt ze naar hun gezellig ingedekte tafel en biedt ze jouw oprechte klantvriendelijkheid. Bestellingen opnemen, zoals drankjes en de gerechten gaat soepel met onze handhelds en betalen met onze mobiele pin gaat super snel. Onze gasten zijn gewend aan onze vriendelijkheid én snelle service. Wij willen graag dat onze gasten een fijne ervaring bij ons hebben, zodat ze natuurlijk ook weer terugkomen bij ons!


Met het team ben je - de dag dat je werkt - verantwoordelijk voor het draaien van de zaak, samen los je eventuele problemen op en blijf je positief en rustig op drukke momenten. Voor alles is een oplossing en bijna alles is mogelijk bij ons.


Schoonmaken is een belangrijke taak in de horeca, een taak die je zeker niet alleen doet, maar met het hele team! De bar, de tafels en de stoelen moeten een lekker sopje krijgen, maar ook de vloer stofzuigen en dweilen. Met een lekker muziekje aan gaan deze klussen een stuk sneller!

Benodigde vaardigheden

Wat we jou nog meer bieden:

  • Geld, sowieso. Bij een werkweek van 32 uur verdien je bruto tussen de €1.300 - €1.800 (voorbeeld voor medewerkers tussen 18-24 jaar).
  • Gunstige werktijden: geen late sluitdiensten, je bent uiterlijk om 21 uur klaar met werken, dus hou je genoeg tijd over voor nog een gezellige avond met vrienden!
  • Afwisselende baan: of je nu achter de bar staat, in de bediening of ben je een dag food- of drankrunner, jouw dagen zijn gegarandeerd nooit saai!
  • Platte organisatie: dus geen bazige types en hiërarchisch geneuzel, maar een leuk, jong team. Biertje met de baas en de rest van jouw collega’s drinken? Ook dat is grote pret.
  • Interne horecatrainingen, zodat je jouw cv ook mooi kunt blijven vullen met interessante skills.

Over het merk

Denk jij dat jouw persoonlijkheid en werklust past bij ons gezellige stadscafé waar we hard

werken en plezier maken combineren? Reageer dan snel en stuur ons jouw cv met een pakkende motivatiebrief. Wie weet zitten we dan binnenkort wel samen een kop koffie te

drinken om jouw toekomst bij ons te bespreken!

Contracttype :
20 tot 38 uur per week 
Uren :
donderdag(avond), vrijdag, zaterdag en koopzondagen
Salaris :
in overleg
Datum :
z.s.m.
Locatie :
Rembrandthof - Stadshart Amstelveen 
Profiel

Wij vragen de volgende competenties en vaardigheden van jou:

  • Verkoopgericht, commerciële vaardigheden
  • Doelgericht
  • Gemotiveerd
  • Stressbestendig
  • Georganiseerd
  • Samenwerken in een team
  • Persoonsbeschrijving

Verantwoordelijkheden

Je bent als verkoopmedewerker het aanspreekpunt voor iedere klant. Je draagt zorg voor het handhaven van de Strego formule, dit betreft in het bijzonder voor de winkel en haar uitstraling. Je hebt affiniteit met de juweliersbranche en je kunt op een correcte, vriendelijke en verkoopgerichte manier met klanten omgaan. Je bent 20 tot 38 uur per week beschikbaar, waaronder op donderdag(avond), vrijdag, zaterdag en koopzondagen. Het werken door de week als in weekenden & koopzondagen is geen probleem voor jou. Beschikbaar zijn voor een ander filiaal in de regio is geen bezwaar.

Benodigde vaardigheden

Ervaring in de juweliersbranche

Interesse in Visual Merchandising

Kan kleine reparaties van horloges zelf uitvoeren

Leergierig

Contactinformatie

Ben jij die flexibele man of vrouw die van aanpakken houdt? Ben jij die enthousiaste collega met een positieve uitstraling, die als verkoopmedewerker ons team komt versterken? Stuur dan je CV en motivatie naar amstelveen@strego.nl

Over het merk

Al meer dan 75 jaar is Strego Juwelier een gevestigde naam die staat voor goede kwaliteit en service. Van mode merken tot luxe juwelen en horloges, bij ons is voor ieder wat wils te vinden. Door onze vele jaren ervaring, kennis, en passie voor het vak kunnen we ook een breed aanbod aan services bieden. Van het verwisselen van een horloge batterij tot het vermaken van een familie erfstuk, de mogelijkheden zijn eindeloos

 

Bij Strego hebben we een breed assortiment. De omzet halen we zowel uit de verkoop horloges en sieraden van bekende modemerken, als uit de verkoop van klassieke gouden en diamanten sieraden. De winkels zijn modern, licht, strak, en zeer toegankelijk

 

Bij Strego Juwelier staat de klant centraal. Dat houdt onder andere in dat de Sales advisors zich dienstbaar opstellen, “dienstbaar zijn is goud”. Deze gedachte bepaalt de wijze waarop er gewerkt en gedacht wordt binnen Strego. De cultuur binnen het familiebedrijf is open en informeel. Er is een grote mate van collegialiteit en flexibiliteit

Contracttype :
In overleg
Uren :
32-40 uur
Salaris :
In overleg
Datum :
Z.s.m.
Locatie :
Binnenhof - Stadshart Amstelveen 
Profiel

Je houdt je bezig met de verkoop van verschillende Studio Pets producten. Ook beheer jij de voorraad, vul jij de schappen bij en zorg je dat de winkel up to date blijft. Je hebt een goede kijk op hoe je de winkel er goed uit laat zien. Je kan klanten goed het concept van Studio Pets uitleggen zodat de klant met een tevreden gevoel en natuurlijk met een Studio Pets product de winkel verlaat. De hele dag blijf je in de weer en ben je alert of je ergens kan helpen. De dag vliegt voorbij door de wisselende taken. Zo kunnen we samen de Brand Store tot een groot succes te maken.

Verantwoordelijkheden

•Een afwisselende en zelfstandige functie met ruimte voor eigen initiatief.


•Je maakt deel uit van een enthousiast team in een professionele werkomgeving.


•Kans om je zelf te ontwikkelen en door te groeien binnen de organisatie kan op termijn.


•Het salaris is marktconform afhankelijk van leeftijd en ervaring.

Benodigde vaardigheden

•Je hebt affiniteit met dieren en de producten van Studio Pets.

•Je hebt ruime (winkel) verkoopervaring.

•Je bent fulltime beschikbaar, tussen de 32 en 40 uur per week.

•Jij bent klantvriendelijk en klantgericht.

•Minimaal 1 dag in het weekend beschikbaar.

Contactinformatie

Ben jij na het lezen van deze vacature enthousiast geworden, solliciteer dan direct! Stuur ons een mail met cv en motivatie naar sales@bymyrna.com

Over het merk

Studio Pets is al meer dan 14 jaar internationaal actief op basis van de leukste dierenfotografie welke tot de mooiste en liefste producten worden omgezet. Na internationaal succes heeft Studio Pets haar eerste Brand Store in stadshart Amstelveen geopend.

Contracttype :
Parttime
Uren :
0 – 20 uur 
Salaris :
In overleg
Datum :
In overleg
Locatie :
Binnenhof - Stadshart Amstelveen 
Profiel

Samen met een team van enthousiaste collega’s zorg je ervoor dat je werk eigenlijk niet als werk voelt. Jouw passie, plezier en kennis zorgen ervoor dat onze bezoekers goedgekleed én met een goed gevoel de store uitlopen – en uiteraard nog eens terugkomen! Dáár word jij blij van. Wat we nog meer van je verwachten?

  • Je bent gastvrij, energiek en ambitieus en weet te overtuigen zonder te pushen.
  • Jouw optimisme zorgt voor een aanstekelijke glimlach bij klanten en collega’s.
  • Je hebt stijl doordat je iedere dag met fashion bezig bent, draagt de nieuwe collectie met flair en inspireert daarmee anderen.
  • Bij alles wat je doet, denk je ‘Hoe maak ik van deze klant een fan?’ Je ideeën hierover deel je ‘s ochtends tijdens de kickstart.

Verantwoordelijkheden

Jij staat iedere dag klaar onze stores. Wij zorgen ervoor dat jij de beste versie van jezelf wordt! Ofwel, You work for WE, WE work for you. Dat betekent voor jou:



  • Continu leren en ontwikkelen, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk. Vanuit onze WE Academy bieden we bijvoorbeeld verschillende opleidings- en trainingsmogelijkheden die jij nodig hebt om bij ons te excelleren en alles te leren over fashion.

  • Je ontwikkelt je in een team met specialisten. Daar vallen onder andere coaching on the job en een uitgebreid onboarding programma onder.

  • En uiteraard kun je ook rekenen op een salaris dat past bij jouw kennis, opleiding en ervaring.

  • Een reiskostenvergoeding, standaard 20% shopkorting en een uitgebreid pakket aan collectieve verzekeringen.

Benodigde vaardigheden

Samen met een team van enthousiaste collega’s zorg je ervoor dat je werk eigenlijk niet als werk voelt. Jouw passie, plezier en kennis zorgen ervoor dat onze bezoekers goedgekleed én met een goed gevoel de store uitlopen – en uiteraard nog eens terugkomen! Dáár word jij blij van. Wat we nog meer van je verwachten?

  • Je bent gastvrij, energiek en ambitieus en weet te overtuigen zonder te pushen.
  • Jouw optimisme zorgt voor een aanstekelijke glimlach bij klanten en collega’s.
  • Je hebt stijl doordat je iedere dag met fashion bezig bent, draagt de nieuwe collectie met flair en inspireert daarmee anderen.
  • Bij alles wat je doet, denk je ‘Hoe maak ik van deze klant een fan?’ Je ideeën hierover deel je ‘s ochtends tijdens de kickstart.
Contactinformatie

Mail je CV en Motivatie naar 1129@we-stores.com

Over het merk

Als echte fashionista of fashionisto ken je WE natuurlijk al wel. Maar wist je dat we al 100 jaar bestaan en inmiddels al 250 succesvolle stores én een state-of-the-art webshop hebben? Of dat we bij WE alles onder één dak hebben: design, productie en natuurlijk de verkoop? Nog wat WE-facts:

  • We zijn een nuchter Nederlands bedrijf maar inmiddels actief in heel Europa.
  • We hebben meer dan 2.000 gedreven medewerkers en groeien nog dagelijks.
  • We vinden maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen erg belangrijk.
  • Op maximaal 30 km van je huis vind je een WE Store, goed bereikbaar met ov en fiets.
  • We believe life is better together
  • Last but not least: het is ge-WE-ldig om bij ons te werken.

Contracttype :
Deeltijd
Uren :
8u
Salaris :
Vanaf €303,-
Datum :
Zo snel mogelijk. Reageren mogelijk tot 01-09-2021.
Locatie :
Just Brands Amstelveen
Profiel

• Je bent vriendelijk en makkelijk benaderbaar

• Je bent sociaal en communicatief sterk

• Je bent proactief en houdt van doorpakken

• Je houdt van de dynamiek op de winkelvloer

• Je pakt kansen om verder te kunnen groeien

• Je werkt op gevoel maar wel resultaat gedreven

Verantwoordelijkheden

De functie Store Ambassador zegt het al: je bent vooral verantwoordelijk voor een good vibe en een open houding richting collega’s én natuurlijk de bezoekers. Hierdoor is het samenwerken relaxter en zullen klanten sneller op hun gemak zijn en iets kopen. Op basis van je persoonlijkheid en kennis van zaken als het gaat om de collectie en de verschillende merken ‘verkoop’ je dus in eerste instantie een gezellige brand experience! Verder ben je verantwoordelijk voor logische werkzaamheden in een winkel, zoals het verwerken van goederen, kassa draaien en het magazijn netjes en overzichtelijk houden.

Benodigde vaardigheden

• Je beheerst de Nederlandse taal

• Je bent flexibel (inzetbaar, ook in de weekenden)

• Ervaring: Onder 2 jaar

Contactinformatie

Kom gezellig langs in de winkel en neem je CV mee, of mail je cv naar quiovano.vanurk@justbrands-retail.nl

Over het merk

Just Brands is een jong en dynamisch bedrijf. Young at heart, maar met meer dan 25 jaar ervaring in het ontwerpen van herenkleding in de modewereld. In ons hoofdkantoor in Lijnden werken dagelijks meer dan honderd kledingspecialisten samen aan het ontwerpen, fabriceren, inkopen, marketen, verkopen en distribueren van onze drie topmerken: PME Legend, Vanguard en Cast Iron. In de Benelux heeft Just Brands ruim 1500 verkooppunten waaronder een tiental eigen Just Brands stores.

Contracttype :
Doordeweeks en weekend
Uren :
15 tot 20 uur
Salaris :
Competitief
Datum :
Per direct
Locatie :
Amstelveen
Profiel

Als Sales Stylist bij Levi Strauss & Co./Gebr. Coster krijg je de kans om te werken in een omgeving waar vernieuwing en ideeën alle kansen krijgen. Je vormt de cruciale schakel tussen onze producten en onze klanten door een uitstekende service en begeleiding aan te bieden aan de klant.

Als medewerker van LS&CO./Gebr. Coster bv. Heb je het recht op enkele geweldige voordelen, een competitief salaris en krijg je de kans om te werken voor een iconische merk.

Niet alleen mag je werken voor een populair merk in een geweldige omgeving, je krijgt ook de kans om de vaardigheden aan te leren die je zullen helpen om door te groeien bij Levis Strauss & Co./Gebr. Coster bv. Dus als denim jouw ding is en deze functie bij je past, stel je dan vandaag nog kandidaat!

Verantwoordelijkheden

Essentiele aspecten van de functie:



  • Een klantenservice van het allerhoogste niveau bieden door samen te werken als team en onze merkwaarden uit te dragen;

  • Een uitzonderlijke, persoonlijke klantenservice aanbieden en de klant altijd centraal stellen;

  • Het store Management Team helpen om de verkoopdoelstellingen bereiken, zowel individueel als voor de winkel;

  • Helpen bij leveringen en de organisatie van de voorraadruimte;

  • Een merkambassadeur zijn;

Benodigde vaardigheden

Onze ideale kandidaat:

  • Heeft een passie voor ons merk en wil onze waarden uitdragen;
  • Is klantgericht en kan een uitstekende klantenservice aanbieden;
  • Ervaring in de Retail sector is ideaal;
  • Ervaring als kleermaker zou ook wenselijk zijn;
  • Gaat zelfverzekerd te werk bij het verkopen van onze producten en het aanspreken en helpen van klanten;

Over het merk

Oskar Levi Strauss, een kleding fabrikant van Duits-Joodse achtergrond emigreerde in 1847 naar Amerika. Hij vestigt in 1853 in San Francisco een handelsfirma voor stoffen en kleding, die goudzoekers en pioniers in het Westen nodig hadden. In 1872 gaat hij samenwerken met kleermaker Jacob Davis uit Reno. Davis verstevigde de broeken van denim met klinknagels om zo uitscheuren te voorkomen. Deze uitvinding liet hij in 1873 registreren, samen met Strauss – zijn leverancier van denim en financier van het patent: De spijkerbroek was geboren en zou uitgroeien tot het populairste kledingstuk op aard ooit.

Het familiebedrijf Gebrs Coster opgericht in 1930 en altijd gericht op de verkoop van kleding in Nederland, is een retailer in hart en nieren. De strategie van Levi Strauss & Co. (LS&Co.) is om de verschillende landen steeds een samenwerking met een betrouwbare partner te vinden.

Het is dan ook niet verwonderlijk dat LS&Co. en Gebrs Coster elkaar al ruim 35 jaar geleden hebben gevonden. De Levi’s winkel op de Lijnbaan van Rotterdam bestaat al sinds 1983 en wordt sindsdien door Gebrs Coster beheerd.

Momenteel wordt het merendeel van de Levi’s winkels in Nederland door Gebrs Coster gerund. Voor onze winkels zijn we steeds opzoek naar nieuwe collega’s in diverse functies.

Contracttype :
Full time
Uren :
38 uur
Salaris :
competitief salaris 
Datum :
Per direct
Locatie :
Amstelveen
Profiel

Als Assistant Store Manager bij Levi Strauss & Co./Gebr. Coster bv. krijg je de kans om te werken in een omgeving waar vernieuwing en ideeën alle kansen krijgen. Je vertegenwoordigt het imago en de waarden van het merk en werkt samen met de Store Manager om de winkelactiviteiten en het team efficiënt in goede banen te leiden.

Verantwoordelijkheden

Essentiële aspecten van de functie:



  • De Store Manager helpen om de KPI’s te bereiken en winstkansen te realiseren;

  • Dagelijkse en wekelijkse verkoopdoelstellingen vastleggen voor het winkelteam om de prestaties van de winkel te verbeteren;

  • De KPI’s en teamprestaties opvolgen door verslagen op te stellen en de Store Manager op de hoogte te houden over actieplannen;

  • De kosten en winkelactiviteiten controleren, zoals voorraadbeheer, loonkosten, administratie en werkschema’s;

  • Je team inspireren, motiveren en ontplooien via opleiding, coaching en productkennis;

  • De leiding nemen over de winkel als de Store Manager afwezig is;

  • Ervoor zorgen dat de hele winkel er perfect uitziet.

Benodigde vaardigheden

Onze ideale kandidaat:

  • Heeft een passie voor ons merk en wil onze waarden uitdragen;
  • Werkt heel klantgericht en heeft ervaring in het leiden en ontplooien van een team;
  • Heeft ervaring in het nastreven en verbeteren van KPI’s en verkoopdoelstellingen in een retailomgeving waar het tempo hoog ligt;
  • Heeft ervaring in het beheren van winkelactiviteiten, voorraden en administratieve taken;
  • Kan een team motiveren en aansporen om KPI’s te overtreffen. 

Over het merk

Oskar Levi Strauss, een kleding fabrikant van Duits-Joodse achtergrond emigreerde in 1847 naar Amerika. Hij vestigt in 1853 in San Francisco een handelsfirma voor stoffen en kleding, die goudzoekers en pioniers in het Westen nodig hadden. In 1872 gaat hij samenwerken met kleermaker Jacob Davis uit Reno. Davis verstevigde de broeken van denim met klinknagels om zo uitscheuren te voorkomen. Deze uitvinding liet hij in 1873 registreren, samen met Strauss – zijn leverancier van denim en financier van het patent: De spijkerbroek was geboren en zou uitgroeien tot het populairste kledingstuk op aard ooit.

Het familiebedrijf Gebrs Coster opgericht in 1930 en altijd gericht op de verkoop van kleding in Nederland, is een retailer in hart en nieren. De strategie van Levi Strauss & Co. (LS&Co.) is om de verschillende landen steeds een samenwerking met een betrouwbare partner te vinden.

Het is dan ook niet verwonderlijk dat LS&Co. en Gebrs Coster elkaar al ruim 35 jaar geleden hebben gevonden. De Levi’s winkel op de Lijnbaan van Rotterdam bestaat al sinds 1983 en wordt sindsdien door Gebrs Coster beheerd.

Momenteel wordt het merendeel van de Levi’s winkels in Nederland door Gebrs Coster gerund. Voor onze winkels zijn we steeds opzoek naar nieuwe collega’s in diverse functies.

 

Contracttype :
Fulltime
Uren :
38u
Salaris :
Competitief
Datum :
Per direct
Locatie :
Amstelveen
Profiel

Als Store Manager bij Levi Strauss & Co./Gebr. Coster bv. krijg je de kans om te werken in een omgeving waar vernieuwing en ideeën alle kansen krijgen. Je vertegenwoordigt het imago en de waarden van het merk voor de schermen en draagt de volle verantwoordelijkheid voor het efficiënte beheer van de winkel en het team. We zijn op zoek naar een geweldige manager die de winkel naar nieuwe hoogtes zal tillen en de missie van Levi’s® op een innovatieve en creatieve manier ondersteunt.

Verantwoordelijkheden


  • De winst- en verliesdoelstellingen van de winkel bereiken door winstkansen te creëren en maatregelen te nemen om zo veel mogelijk te verkopen;

  • Het winkelteam motiveren, adviseren en leiden om een uitstekende klantenservice aan te bieden;

  • De kosten en winkelactiviteiten controleren, zoals voorraadbeheer, loonkosten, administratie en werkschema’s;

  • De KPI’s en teamprestaties opvolgen door verslagen op te stellen en de District Manager op de hoogte te houden over actieplannen;

  • De commerciële gegevens analyseren en de gepaste maatregelen nemen om de KPI’s te bereiken;

  • Helpen bij teamopleidingen en productkennis delen;

  • Talentvolle teamleden met een passie voor denim aanwerven en opleiden.

Benodigde vaardigheden
  • Heeft een passie voor ons merk en wil onze waarden uitdragen;
  • Weten hoe je een team efficiënt leidt is essentieel, net als bewezen hebben dat je je team kunt ontplooien;
  • Heeft ervaring als manager in het verbeteren van KPI’s en het beheersen van kosten in een retailomgeving waar het tempo hoog ligt;
  • Goede kennis van HR-beleidslijnen en -processen;
  • Heeft ervaring in het efficiënt beheren van winkelactiviteiten, voorraden en administratieve taken.

Over het merk

Oskar Levi Strauss, een kleding fabrikant van Duits-Joodse achtergrond emigreerde in 1847 naar Amerika. Hij vestigt in 1853 in San Francisco een handelsfirma voor stoffen en kleding, die goudzoekers en pioniers in het Westen nodig hadden. In 1872 gaat hij samenwerken met kleermaker Jacob Davis uit Reno. Davis verstevigde de broeken van denim met klinknagels om zo uitscheuren te voorkomen. Deze uitvinding liet hij in 1873 registreren, samen met Strauss – zijn leverancier van denim en financier van het patent: De spijkerbroek was geboren en zou uitgroeien tot het populairste kledingstuk op aard ooit.

Het familiebedrijf Gebrs Coster opgericht in 1930 en altijd gericht op de verkoop van kleding in Nederland, is een retailer in hart en nieren. De strategie van Levi Strauss & Co. (LS&Co.) is om de verschillende landen steeds een samenwerking met een betrouwbare partner te vinden.

Het is dan ook niet verwonderlijk dat LS&Co. en Gebrs Coster elkaar al ruim 35 jaar geleden hebben gevonden. De Levi’s winkel op de Lijnbaan van Rotterdam bestaat al sinds 1983 en wordt sindsdien door Gebrs Coster beheerd.

Momenteel wordt het merendeel van de Levi’s winkels in Nederland door Gebrs Coster gerund. Voor onze winkels zijn we steeds opzoek naar nieuwe collega’s in diverse functies.

Als medewerker van LS&Co./Gebr. Coster bv heb je recht op enkele geweldige voordelen, een competitief salaris en krijg je de kans om te werken voor een iconisch merk.

Niet alleen mag je werken voor een populair merk in een geweldige omgeving, je krijgt ook de kans om de vaardigheden aan te leren die je zullen helpen om door te groeien bij Levi Strauss & Co./Gebr. Coster bv Dus als denim jouw ding is en deze functie bij je past, stel je dan vandaag nog kandidaat!

Contracttype :
Deeltijd en/of voltijd
Uren :
24/32/38
Salaris :
Conform CAO detailhandel
Datum :
1 september 2021
Locatie :
Stadshart Amstelveen (Binnenhof)
Profiel

Je helpt graag klanten, bent enthousiast, vol energie en de winkel ziet er dankzij jou altijd uitnodigend uit. Geniet ervan om naar het werk te gaan en kijkt uit naar de volgende klant.

Verantwoordelijkheden

Je adviseert klanten en rekent aankopen af. Zorgt dat de kiosk er altijd prachtig bij staan en vult aan. Zorgt dat het merk enthousiast en duidelijk wordt overgebracht.

Benodigde vaardigheden

Wij zijn op zoek naar verkooptalenten die:

• Affiniteit hebben met ons merk & huisparfums

• Enthousiast, gedreven zijn en vol energie zitten

• Een professionele houding hebben en servicegericht zijn 

• Zelfstandig kunnen werken in teamverband 

• Vloeiend Nederlands en klein beetje basis Engels spreken

Contactinformatie

Mail je CV naar info@maison-berger.nl

Over het merk

Werken voor de wereldspeler in huisparfums?

Een gezellig en bijzonder bedrijf om voor te mogen werken. Wat echt doet wat het zegt dat het doet: Lampe Berger reinigt en zuivert de lucht van onaangename geuren en verspreidt een heerlijk parfum.
We zoeken verkooptalenten van echt alle leeftijden om ons gezellige team te versterken en veel te kunnen leren in verkoop en parfums.

Contracttype :
0 uren contract
Uren :
In overleg
Salaris :
In overleg
Datum :
Per direct
Locatie :
Oil&Vinegar - Binnenhof Stadshart Amstlvn 
Profiel

- Je hebt affiniteit met food

- Je vindt het leuk om mensen te adviseren

- Je weet van aanpakken en ziet werk 

Verantwoordelijkheden

- Winkelpersoneel 


- Verkopen van de producten in de winkel


- Klanten adviseren 


- Winkel op orde houden

Benodigde vaardigheden

- Je bent flexibel (doordeweeks, weekend, koopavond en vakanties)

- Je bent collegiaal 

- Je hebt verkoopervaring 

 

Contactinformatie

Of kom langs in de winkel en vraag naar Aukje Neeleman. Binnenhof 75, Stadshart Amstlvn. 

Over het merk

In onze winkel kunt u kiezen uit meer dan 50 verschillende soorten olijfolie en azijn. We hebben u natuurlijk nog veel meer mediterrane producten te bieden én bijna alles kunt u op uw gemak komen proeven. Dat maakt onze winkel uniek. Voor een origineel cadeau, kerstpakketten en relatiegeschenken bent u bij Oil & Vinegar Amstelveen aan het juiste adres!

Contracttype :
Deeltijd
Uren :
24-32u
Salaris :
Bijpassend
Datum :
Per direct
Locatie :
Amstelveen
Profiel

Foodlover, verantwoordelijkheidsgevoel, administratief talent 

Verantwoordelijkheden

Affiniteit met food


Medeverantwoordelijk voor het behalen van verkooptargets


Aanspreekpunt voor personeel en klanten


Je zorgt er mede voor dat de winkel er aantrekkelijk uitziet, adviseert klanten


Medeverantwoordelijk tijdens afwezigheid van de Storemanager voor het personeel, verkoop, administratie en bestellingen

Benodigde vaardigheden

Ervaring in een winkel is een pre.

Je bent flexibel inzetbaar en kunt op wisselende dagen werken van maandag tot en met zondag.

Tevens ben je beschikbaar op de koopavonden.

Contactinformatie

Mail je CV naar amstelveen@oilvinegar.nl

Over het merk

Oil&Vinegar culinaire cadeau winkel

Contracttype :
Deeltijd / Voltijd
Uren :
0-40 uur
Salaris :
Conform CAO 
Datum :
April 2019 
Locatie :
Rembrandthof Amstelveen 
Profiel

Ben jij enthousiast, klantvriendelijk en heb je een flexibele instelling? Solliciteer dan bij de lekkerste winkel van Amstelveen.

Verantwoordelijkheden

Je zorgt ervoor dat de winkel er vol en aantrekkelijk uitziet, adviseert klanten en rekent aankopen af.

Benodigde vaardigheden
Ervaring in een winkel is mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk. Je bent flexibel inzetbaar en kunt overdag op wisselende dagen werken van maandag tot en met zondag. Tevens ben je beschikbaar op de koopavonden.
Contactinformatie

Mail je CV en een korte motivatie naar info@dutchhomemade-amstelveen.nl

Over het merk

Dutch Homemade opende in 2011 voor het eerst haar deuren in hartje Amsterdam. Het concept bestaat o.a. uit de unieke homemade macarons die op een prachtige wijze worden aangeboden aan de klant. Daarnaast bieden wij ook een mooi assortiment aan chocolade van absolute wereldklasse. We staan dan ook bekend als de “lekkerste winkel van Nederland”.

Contracttype :
Voltijd
Uren :
Full time
Salaris :
Markt conform
Datum :
Per direct
Locatie :
Amstelveen
Profiel

Fietsenmaker gezocht!

Het Fietshuys is sinds maart 2018 de nieuwste fietsenwinkel in Amstelveen. Met een winkel oppervlak van 400m2 op een top locatie zoeken wij vakkundig personeel.

Het is de missie van Het Fietshuys om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van hun tweewieler. Dit kan zijn een fiets, elektrische fiets dan wel een bakfiets. En ooh ja, vergeet de loopfiets van de allerkleinste niet!

Ben jij iemand die graag aan fietsen sleutelt en klantbeleving voorop stelt, lees dan verder.

 

 


Verantwoordelijkheden

Je houdt van het werken met kwaliteits producten en je vindt het leuk om nieuwe dingen te leren. We verwachten daarom ook dat je oplossingsgericht bent.


Naast het sleutelen vind je contact met klanten een leuke afwisseling. Goed sleutel werk afleveren is minstens zo belangrijk als de ervaring van de klant. Zowel in de winkel als aan de telefoon sta je iedereen enthousiast te woord. Een lach is gratis!


Wij bieden je een prettige werkomgeving, een opleiding en een markt conform salaris.


 


 

Benodigde vaardigheden

• Je hebt technisch inzicht

• Je kunt zelfstandig werken

• je hebt tenminste 1 jaar ervaring

• je bent flexibel en stressbestendig 

• Je bent sociaal

• Goede en nauwkeurige taalvaardigheid (Nederlands)

• Je kunt je verbaal prima redden in het Engels

• Woonachtig in of rondom Amstelveen

• Je bent enthousiast en leergierig

Contactinformatie

Stuur nu je sollicitatie voorzien van motivatie en cv naar info@fietshuys.nl.

Over het merk

Het Fietshuys is sinds maart 2018 de nieuwste fietsenwinkel in Amstelveen. Met een winkel oppervlak van 400m2 op een top locatie zoeken wij vakkundig personeel.

Contracttype :
Weekendhulp
Uren :
0-12 uur
Salaris :
Bespreekbaar
Datum :
Direct
Locatie :
G-STAR Stadshart Amstelveen
Profiel

Heb jij passie voor denim en ben jij een echt verkooptalent? Dan zijn wij op zoek naar jou!

• Je zorgt voor een positieve G-Star beleving bij onze klanten;

• Je hebt een commerciële, enthousiaste en gedreven instelling;

• Je bent communicatief sterk, klantgericht, proactief en een echte teamplayer;

• Je bent fashion-minded, volgt trends en ontwikkelingen op de voet en inspireert onze klanten;

• Beschikbaar in het weekend.

Verantwoordelijkheden

Als Verkoper ontwikkel je jezelf tot denim expert in een gepassioneerd team bij een internationaal en vooruitstrevend fashion brand. In deze job adviseer je onze klanten over onze laatste denim innovaties en ben je dan ook van onmisbare waarde. Je pakt verschillende rollen op zoals verkoop, denim expert, visual merchandising en voorraadbeheer. Dit maakt je werk niet alleen veelzijdig, maar biedt ook enorm veel ontwikkelingsmogelijkheden.
Je streeft naar maximale verkoopresultaten en zorgt ervoor dat de winkel er representatief uitziet. Met jouw enthousiasme, klantvriendelijkheid en uitstekende verkoopvaardigheden voorzie jij onze klanten van deskundig advies en zorg je ervoor dat iedere klant tevreden de winkel verlaat.

Benodigde vaardigheden

• Je zorgt voor een positieve G-Star beleving bij onze klanten;

• Je hebt een commerciële, enthousiaste en gedreven instelling;

• Je bent communicatief sterk, klantgericht, proactief en een echte teamplayer;

• Je bent fashion-minded, volgt trends en ontwikkelingen op de voet en inspireert onze klanten;

Contactinformatie

amstelveen@g-star.com

Over het merk

Over G-Star

Sinds de oprichting in 1989 is de filosofie van G-Star altijd 'Just the Product' geweest. Deze doelbewuste benadering heeft geleid tot veel innovatieve toepassingen van denim zoals het principe van 'luxe denim voor op straat', waarbij hoogstaand vakmanschap wordt toegepast op streetwear; de positionering van ruwe, onbehandelde denim als draagbaar en begerenswaardig materiaal; en de ontwikkeling van een 3D denimsilhouet door de toepassing van architectonische en driedimensionale denim design.

De inherente schoonheid van denim wordt bevorderd door wassingen en behandelingen waarmee de unieke eigenschappen en kwaliteiten van de stof worden benadrukt. De geavanceerde mogelijkheden voor wassingen van tegenwoordig vormen een levensverhaal op zich: van ruwe, ongewassen denim en geverfd diep indigo tot extreem gebleekt. Met behandelingen worden slijtageplekken in verschillende gradaties aangebracht zodat opvallende kledingstukken met textuur en een geschiedenis worden gecreëerd.

Wat bieden wij:

Naast een competitief salaris, biedt werken bij G-Star zoveel extra’s en kansen, dat we niet weten waar we moeten beginnen … wat dacht je van de kans om deel uit te maken van een wereldwijd, duurzaam modemerk; een gulle kledingregeling; een geweldig, divers en gedreven team… en een werkomgeving die ruimte biedt voor plezier, inspiratie en innovatie!

En dan?

• We zullen jouw CV grondig doornemen en beoordelen;

• We horen graag waarom je denkt dat dit je droombaan is in jouw begeleidende motivatiebrief;

• Wanneer we denken dat je goed zal passen bij ons, bellen we je voor een korte kennismaking en plannen we het eerste interview;

• We nodigen je dan uit in onze winkel voor een gesprek;

• En bij een positieve indruk, heten wij jou vervolgens van harte welkom in het team!

Contracttype :
Deeltijd
Uren :
12-24u per week
Salaris :
Markt conform
Datum :
Per direct
Locatie :
Amstelveen
Profiel

Winkelmedewerker gezocht!

Onze winkels moeten er de hele dag tip-top uitzien. Zo ook de winkel van HEMA in Amstelveen.

Verantwoordelijkheden

Je zorgt ervoor dat de winkel er vol en aantrekkelijk uitziet, adviseert klanten en rekent de aankopen af. Er zijn mogelijkheden om te werken op de mode/hardwaren, food-afdeling of
In het restaurant van onze HEMA vestiging. Klantvriendelijkheid is voor jou vanzelfsprekend. Mede dankzij jou ziet de winkel er altijd uitnodigend uit.




Uiteraard bieden wij je een goed salaris en een leuke werkomgeving met gezellige collega’s en leuke uitjes met het team.

Benodigde vaardigheden

Ervaring in een winkel is natuurlijk mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk. Want je wordt uiteraard goed ingewerkt door je collega’s. Het belangrijkste is dat je graag klanten helpt, enthousiast bent en dat mede dankzij jou de winkel er altijd uitnodigend uitziet. Je bent flexibel inzetbaar voor 12-24 uur per week en kunt overdag op wisselende dagen werken van maandag tot en met zondag Tevens ben je beschikbaar op de koopavonden.

Contactinformatie

Mocht je nou geïnteresseerd zijn, haal dan bij de klantenservice direct een sollicitatie formulier op of stuur even een mail naar: fm-032@hema.nl of jamieheijden@hotmail.com. Dan wordt de sollicitatie doorgestuurd!

Over het merk

Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten leuker en makkelijker. Zonder dat ze daar veel voor hoeven te betalen. Want een goede kwaliteit en een verrassend design moet voor iedereen betaalbaar zijn. HEMA maakt gewoon bijzonder. HEMA heeft 30.000 eigen producten en diensten, 700 winkels in 7 landen en 11.000 medewerkers.

Contracttype :
In overleg
Uren :
Zaterdag en/of zondag - in overleg
Salaris :
In overleg
Datum :
Zo snel mogelijk
Locatie :
Stadshart Amstelveen - Vershart 
Profiel

Enthousiast, gemotiveerd, representatief en natuurlijk klantgericht. Daarnaast natuurlijk liefde voor het product en het vak!

Verantwoordelijkheden

Als Verkoopmedewerk(st)er kom je te werken in een enthousiast team van slagers en mede Verkoopmedewerk(st)ers. De slagerijen hebben een volledig assortiment van deze tijd met vlees, vleeswaren, salades, maaltijden en heerlijk belegde broodjes. Als Verkoopmedewerk(st)er zorg je iedere dag ervoor dat het assortiment op de juiste manier gepresenteerd wordt. Een groot onderdeel van de werkzaamheden is het bedienen en adviseren van onze klanten.  Ook is het snijden van vleeswaren en het beleggen van de broodjes onderdeel van je functie. Tussendoor en aan het einde van de dag zorg je voor een schone en opgeruimde werkplek.

Benodigde vaardigheden

Enthousiast, gemotiveerd, representatief en natuurlijk klantgericht. Daarnaast natuurlijk liefde voor het product en het vak!

Contactinformatie

Stuur een mail (info@hergo.nl), bel voor een afspraak (020-630 46 66) of loop bij één van onze winkels  binnen. 

Over het merk

Onder de naam Hergo ‘De Slager met ’n Koksmuts’ zijn er vier slagerijen in Amsterdam Zuid en Amstelveen. Deze slagerijen zijn absoluut een begrip in de regio en er buiten. De Slagerijen hebben een volledig assortiment van deze tijd met vlees, vleeswaren, salades, maaltijden en heerlijk belegde broodjes. Je komt te werken in een enthousiast team van slagers en verkoopmedewerkers. Kom je ons team versterken? Stuur een mail (info@hergo.nl), bel voor een afspraak (020-630 46 66) of loop bij één van onze winkels  binnen. www.hergo.nl

Contracttype :
Deeltijd
Uren :
24u
Salaris :
Vanaf €910,-
Datum :
Zo snel mogelijk. Reageren mogelijk tot 01-09-2021.
Locatie :
Just Brands Amstelveen
Profiel

• Je bent vriendelijk en makkelijk benaderbaar

• Je bent sociaal en communicatief sterk

• Je bent proactief en houdt van doorpakken

• Je houdt van de dynamiek op de winkelvloer

• Je pakt kansen om verder te kunnen groeien

• Je werkt op gevoel maar wel resultaat gedreven

Verantwoordelijkheden

De functie Store Ambassador zegt het al: je bent vooral verantwoordelijk voor een good vibe en een open houding richting collega’s én natuurlijk de bezoekers. Hierdoor is het samenwerken relaxter en zullen klanten sneller op hun gemak zijn en iets kopen. Op basis van je persoonlijkheid en kennis van zaken als het gaat om de collectie en de verschillende merken ‘verkoop’ je dus in eerste instantie een gezellige brand experience! Verder ben je verantwoordelijk voor logische werkzaamheden in een winkel, zoals het verwerken van goederen, kassa draaien en het magazijn netjes en overzichtelijk houden.

Benodigde vaardigheden

• Je beheerst de Nederlandse taal

• Je bent flexibel (inzetbaar, ook in de weekenden)

• Ervaring: Onder 2 jaar

Contactinformatie

Kom gezellig langs in de winkel en neem je CV mee, of mail je cv naar quiovano.vanurk@justbrands-retail.nl

Over het merk

Just Brands is een jong en dynamisch bedrijf. Young at heart, maar met meer dan 25 jaar ervaring in het ontwerpen van herenkleding in de modewereld. In ons hoofdkantoor in Lijnden werken dagelijks meer dan honderd kledingspecialisten samen aan het ontwerpen, fabriceren, inkopen, marketen, verkopen en distribueren van onze drie topmerken: PME Legend, Vanguard en Cast Iron. In de Benelux heeft Just Brands ruim 1500 verkooppunten waaronder een tiental eigen Just Brands stores.

Contracttype :
Deeltijd/Voltijd
Datum :
1 maart 2022
Locatie :
Amstelveen Stadshart
Profiel

Wat maakt jou speciaal...

  • Je bent servicegericht, geduldig en flexibel;
  • Je bent enthousiast, sociaal en representatief;
  • Je bent communicatief sterk en sociaal vaardig;
  • Je hebt affiniteit met fashion en retail (ervaring binnen de optiek is geen vereiste, je ontvangt voldoende training);
  • Je bent creatief in het vinden van oplossingen;
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Je bent organisatorisch sterk
  • Zorgen dat de winkel er netjes en opgeruimd uitziet.

Verantwoordelijkheden

In deze rol zul je onder andere...



  • Bezoekers van de winkel verwelkomen;

  • Klanten adviseren bij het maken van hun keuze en geven van stijladvies;

  • Klanten assisteren bij het plaatsen van een bestelling en retourneren van producten;

  • Vragen beantwoorden van bezoekers;

  • Service gerelateerde taken uitvoeren, zoals het afstellen van de monturen en kleine reparaties;

Contactinformatie

recruitment@aceandtate.com

Over het merk

Al eens eerder van Ace & Tate gehoord? Wij zijn een duurzaam en innovatief merk dat stijlvolle brillen en accessoires maakt. Elke winkel heeft een uniek design, waardoor je komt te werken in een inspirerende en creatieve omgeving. We zijn enthousiast en gepassioneerd - het enige dat we nog missen dat ben jij!

Contracttype :
Voltijd
Datum :
1 maart 2022
Locatie :
Amstelveen Stadshart
Profiel

Our store managers build a first class store experience and report the results back to the Ace & Tate headquarters office in Amsterdam. Good leadership skills, solid management experience and an intuitive understanding of our brand are all key to delivering excellent customer service and achieving the set targets for your store.

Verantwoordelijkheden

You’ll be



  • Responsible for the day-to-day management of the store, supported by an Assistant Store Manager, Opticians/Optometrist(s) and a team of Retail Assistants;

  • Build and lead your team, supporting the Head Office in Amsterdam in finding and training expert store staff with the right Ace & Tate mindset;

  • Through regular contact with the Ace & Tate teams in Amsterdam, you’ll ensure a seamless integration between our online and offline activities, keeping everyone up to date with what’s going on at store level;

  • Oversee in-store events, acting as the face of the brand and ensuring that even social occasions for our customers are executed professionally;

  • Oversee product selection in store and keep track of inventory.



Benodigde vaardigheden
What makes you special...
  • You have experience in retail management, ideally for a fashion brand;
  • You have excellent social and communication skills;
  • You think strategically, with an eye on top line sales and mindful of the bigger picture for our brand and business;
  • You are strong people manager, able to lead and motivate the team;
  • You don't shy away from responsibility, on the contrary - it drives you to take the initiative and come up with new ideas to improve the store performance;
  • You have attention to detail; the presentation of your shop is flawless and always on-brand;
  • You have an entrepreneurial spirit and understand that this is not a 9 to 5 job - it requires genuine commitment, enthusiasm, and a can-do attitude;
  • You’re fluent in Dutch and strong in English;
  • You don’t need to wear glasses yourself or have experience working in optics. An interest in eyewear, and a passion for fashion and accessories is a plus.

Contactinformatie

recruitment@aceandtate.com

Over het merk

Al eens eerder van Ace & Tate gehoord? Wij zijn een duurzaam en innovatief merk dat stijlvolle brillen en accessoires maakt. Elke winkel heeft een uniek design, waardoor je komt te werken in een inspirerende en creatieve omgeving. We zijn enthousiast en gepassioneerd - het enige dat we nog missen dat ben jij!

Contracttype :
Deeltijd / voltijd
Uren :
32u - 40u
Salaris :
Nader bespreken
Datum :
Per direct
Locatie :
Stadshart Amstelveen
Profiel

Ben jij onze Pinda eindbaas die Amstelveen gaat veroveren met onze pindakaas?! Voor onze winkel in Amstelveen zijn wij op zoek naar een store manager die staat te popelen om een verrukkelijke uitdaging met beide handen aan te grijpen!

Verantwoordelijkheden

Wat ga jij doen?


Jij bent het visitekaartje voor De Pindakaaswinkel in jouw stad. Je pakt een stukje eigen ondernemerschap door onder andere zelf op zoek te gaan naar nieuwe samenwerkingspartners. Jij mag onze klanten alles vertellen wat jij weet over onze heerlijke pindakaas. Omringt door pindakaas ga je samen met hen op zoek naar het ideale pindakaaspakket dat bij ze past.


Wat bieden wij jou?



Allereerst de allerlekkerste baan van Nederland! Deze functie biedt veel uitdaging en je komt te werken in een jonge organisatie. Een functie waarin je lekker kunt ondernemen! Je krijgt de vrijheid en ruimte om je management skills in te zetten om samen met je team de mooiste winkel neer te zetten in de winkelstraat.
Je kunt bij ons fulltime aan de slag, waarvan er ook af en toe 1 in het weekend zal zijn.

Benodigde vaardigheden

Wat zoeken wij in jou?

Wij zijn op zoek naar een ondernemende manager die zelfstandig, zorgvuldig en enthousiast is. Heb jij veel ervaring in leidinggeven, een aantal jaar in de retail gewerkt en word je blij van de Pindakaaswinkel? Solliciteer dan nu voor deze functie.

Contactinformatie

Mail je CV naar Tsambikos via tsambikos@depindakaaswinkel.nl

Over het merk

De Pindakaaswinkel

Contracttype :
Deeltijd
Uren :
21-28 uur
Datum :
Zo snel mogelijk
Locatie :
Amstelveen Stadshart
Profiel

Onze missie is om anderen te inspireren om bewust, onthaast en duurzaam te leven met elkaar, jezelf en de natuur. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Eerste Verkoopadviseur die, samen met ons, deze uitdaging aan wilt gaan! In de winkel zet jij altijd een stap extra - samen met je team - om deze missie waar te maken, dit doen we door in gesprek te gaan met de klant, goed te luisteren en hen te inspireren met enthousiasme en kennis over de producten. 

Verantwoordelijkheden

Als eerste Verkoopadviseur coördineer je de werkzaamheden van de Verkoopadviseurs. Bij afwezigheid van de (assistent) vestigingsmanager heb jij de rol als dagverantwoordelijke. Samen met het team zorg je voor een optimale bediening van de klanten. Je informeert de klanten over onze producten en productvoordelen. Je werkt actief met onze goederen, uitpakken, aanvullen, presenteren en ondersteunen bij de kassa. Gezamenlijk zorgen we ervoor dat wij onze ambitie waarmaken voor onze klanten

Benodigde vaardigheden
Ben jij open, klantvriendelijk en sociaal? Spreekt ons assortiment je aan? Heb je bij enige winkelervaring – bij voorkeur met leidinggevende ervaring - en wil jij graag onderdeel zijn van een groeiend Retailbedrijf met een duurzame missie? Dan zijn we op zoek naar jou! 
Contactinformatie

Heb je interesse? Mail je CV en motivatie naar caroline.kramer@dille-kamille.com t.a.v. Caroline

Over het merk

Dille & Kamille is een groeiend bedrijf dat al sinds 1974 bestaat. Inmiddels zijn er meer dan 35 winkels in Nederland, België en Duitsland. Het concept van de allereerste winkel, het geloof in natuurlijke eenvoud en de bijzondere mix van artikelen voor huis, tuin en keuken, staan nog steeds als een huis. Dille & Kamille heeft alle modegrillen, economische crises en veranderende denkbeelden overleefd en bloeit als nooit tevoren.

We hebben een informele werkomgeving in een leuk team met een goede werksfeer waarbij ruimte is om jezelf te ontwikkelen en we elkaars talent (groot en klein) waarderen

Contracttype :
Deeltijd 
Uren :
6-15 uur
Datum :
Zo snel mogelijk
Locatie :
Amstelveen Stadshart
Profiel

Onze missie is om anderen te inspireren om bewust, onthaast en duurzaam te leven met elkaar, jezelf en de natuur. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Verkoopadviseur die, samen met ons, deze uitdaging aan wilt gaan! In de winkel zet jij altijd een stap extra - samen met je team - om deze missie waar te maken, dit doe je door in gesprek te gaan met de klant, goed te luisteren en hen te inspireren met jouw enthousiasme en kennis over de producten. 

Verantwoordelijkheden

Als Verkoopadviseur zorg je voor een optimale bediening van de klanten en dat de winkel elke dag weer schoon en opgeruimd er uitziet, zodat de klant graag in jouw winkel komt. Verder behoren de volgende werkzaamheden tot je taken:   



  • Kassawerkzaamheden;

  • Productinformatie verstrekken;

  • Actief reageren op koopsignalen van de klant;

  • Prijzen van de artikelen;

  • De planten goed verzorgen;

  • En natuurlijk het aanvullen van de schappen.

Benodigde vaardigheden
Ben jij open, klantvriendelijk en sociaal? Spreekt ons assortiment je aan? Heb je bij voorkeur enige winkelervaring en wil jij graag onderdeel zijn van een groeiend Retailbedrijf met een duurzame missie? Dan zijn we op zoek naar jou! 
Contactinformatie

Heb je interesse? Mail je CV en motivatie naar caroline.kramer@dille-kamille.com t.a.v. Caroline

Over het merk

Dille & Kamille is een groeiend bedrijf dat al sinds 1974 bestaat. Inmiddels zijn er meer dan 35 winkels in Nederland, België en Duitsland. Het concept van de allereerste winkel, het geloof in natuurlijke eenvoud en de bijzondere mix van artikelen voor huis, tuin en keuken, staan nog steeds als een huis. Dille & Kamille heeft alle modegrillen, economische crises en veranderende denkbeelden overleefd en bloeit als nooit tevoren.

We hebben een informele werkomgeving in een leuk team met een goede werksfeer waarbij ruimte is om jezelf te ontwikkelen en we elkaars talent (groot en klein) waarderen.

Contracttype :
Deeltijd/Voltijd
Datum :
1 maart 2022
Locatie :
Amstelveen Stadshart
Profiel

Onze ideale kandidaat heeft een positieve houding, sterke communicatieve vaardigheden en is bereid om er als ambassadeur van ons merk alles aan te doen om de verwachtingen van klanten te overtreffen.

Verantwoordelijkheden

In deze rol zal je:



  • Klanten voorzien van de allerbeste oogzorg en het uitvoeren van oogmetingen van hoge kwaliteit;

  • Afwijkingen in het oog signaleren;

  • Brilmonturen afstellen voor een perfecte pasvorm en ondersteunen bij kleine reparaties;

  • Het team helpen opleiden door het aanspreekpunt te zijn met betrekking tot optische kennis en ervaring.

  • Bijdragen aan klantenbinding door kwaliteitszorg en -service te leveren;

  • Met jouw kennis en service een directe bijdrage leveren aan het behalen van de winkel targets.



Benodigde vaardigheden

Wat maakt jou speciaal:

  • Je hebt ervaring met het uitvoeren van oogmetingen met behulp van verschillende methoden;
  • Je bent bekend bent met uitgebreide binoculaire refractie;
  • Je beschikt over uitgebreide kennis van lenzen en andere optische producten;
  • Je hebt ervaring in het afstellen van monturen voor de perfecte pasvorm;
  • Je kunt verkooppersoneel trainen en opleiden in hun kennis van optiek;
  • Je bent in het bezit van een diploma opticien of optometrist;
  • Je bent klantvriendelijk, servicegericht en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;


Contactinformatie

recruitment@aceandtate.com

Over het merk

Al eens eerder van Ace & Tate gehoord? Wij zijn een duurzaam en innovatief merk dat stijlvolle brillen en accessoires maakt. Elke winkel heeft een uniek design, waardoor je komt te werken in een inspirerende en creatieve omgeving. We zijn enthousiast en gepassioneerd - het enige dat we nog missen dat ben jij!